سالن ورزشی چند منظوره شهرداری بومهن افتتاح شد

مجموعه فرهنگی ورزشی شهرداری بومهن با حضور شماری از مسئولان شهرستانی در هفته مبارک دولت افتتاح شد.

به گزارش صبح پردیس،  صبح امروز در ششمین روز از هفته مبارک دولت طی مراسمی سالن ورزشی چند منظوره شهرداری بومهن با حضور فرماندار و هیئتهمراه، امام جمعه، شهردار بومهن و پردیس، رئیس و اعضای شورای شهر بومهن و پردیس، بخشدار بومهن، روحانیون معزز و جمعی از مسئولان ادارات این شهرستان افتتاح شد.

بر اساس این گزارش، مراسم با تلاوت آیات نورانی قرآن کریم و سرود ملی کشورمان آغاز شد و پس از پخش نماهنگ افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان پردیس، شهردار بومهن ضمن خیرمقدم به حضار، این اتفاق را رخدادی بزرگ در پیشرفت ورزشی شهر دانست.

سعید علی بخشی افزود: به حول و قوه الهی در هفته دولت به همت شورای اسلامی شهر و تلاش مجموعه شهرداری بومهن ۲ پروژه خدماتی و عمرانی بااعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال در شهر بومهن به بهره برداری خواهد رسید.

این مقام مسئول عنوان کرد: کلنگ احداث این سالن به ابعاد ۲۴ در ۴۸  متر در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع با اعتباری  بالغ بر ۲۸/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال در هفته دولت سال گذشته زمین زده شد و عملیات عمرانی آن از آبان ماه سال ۹۷ آغاز و طی مدت زمان ۲ ماه به اتمام رسید و پس از آن نسبت به تجهیز سالن مذکور باپیشرفته‌ترین متد تأسیساتی اقدام گردید.

شهردار بومهن اظهار امیدواری کرد: عملیات عمرانی فاز دوم پروژه شامل احداث استخر تا هفته دولت سال آینده به مرحله بهره برداری برسد.

در ادامه فرماندار شهرستان پردیس با تبریک هفته دولت و تشریح پروژه‌هایعمرانی شهرستان پردیس، از شهردار، اعضاء شورای اسلامی شهر و پرسنل شهرداریبه پاس زحماتی که در آماده سازی پروژه‌های عمرانی کشیده‌اند تشکر و قدردانی نمود.

وی همچنین از شهردار بومهن به خاطر اهمیت به مسائل فرهنگی قدردانی نموده و افزود: باتوجه به شرایط موجود در سطح شهرستان و در سطح کشور، اهمیت به مسائل فرهنگی که ریشه اصلی تغییرات و پیشرفت‌هاست بسیار حائز اهمیت بوده و از مسائل اولویت دار جامعه است.

عبدالعظیم رضایی عنوان کرد: درواقع هر آنچه که ما پیشرفت و توسعه داشتیم به خاطر فرهنگ غنی ما بوده است و در هرکجا هم ضعف و عدم پیشرفت داشته‌ایم، بخش عمده آن به خاطر مسائل فرهنگی بوده است.

این مقام مسئول اظهار داشت: امروز که جامعه ما با معضلات اجتماعی زیادی روبرو است، توجه به چگونگی پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و توسعه فضاهای ورزشی حائز اهمیت است و بسیار خوشحالیم که در این راستا مجموعه ورزشی شهرداری بومهن امروز به بهرهبرداری رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا