دستگیری سارق شيطان صفت در شهرستان پرديس/ والدین دانش‌آموزان و اولیای مدارس موارد مشکوک را به پلیس گزارش دهند 

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری سارق شيطان صفت در شهرستان پرديس خبر داد و گفت: والدین دانش‌آموزان و اولیای مدارس موارد مشکوک را به پلیس گزارش دهند.

به گزارش صبح پردیس، سردار عبدالرضا ناظری در گفتگویی اظهار کرد: پس از گزارش سرقت‌هایی که از پارکینگ‌ها در مناطق پردیس و بومهن می‌شد با تلاش و پیگیری‌های پلیس پردیس، سارق با سابقه 10 سال در محاکم قضایی بازداشت شد.

وی افزود: این فرد که به سرقت‌های خود اعتراف کرده است مشخص شد که علاوه بر سرقت برای دانش آموزان مدارس مختلف اقدام به ایجاد مزاحمت می‌کرد که به محاکم قضایی معرفی شده است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران به والدین، دانش آموزان و اولیای مدارس توصیه کرد در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را به پلیس گزارش دهند و والدین تا جایی که امکان دارد رفت و آمد فرزندان خود در مسیر مدرسه را تحت کنترل بگیرند و از سرویس‌های مورد اعتماد مدارس استفاده کنند.

ناظری گفت: دانش آموزان از افراد غریبه دوری کنند و به بهانه‌ها و پیشنهادهایی که داده می‌شود اعتنا نکنند و در صورت مشاهده هر مورد مشکوک در اطراف مدرسه آن را به مسئولان مدرسه اطلاع دهند.

وی در پایان با اشاره به اقدام قانونی و قاطعانه پلیس شرق استان تهران در برخورد جدی با مخلین نظم و امنیت عمومی و مجرمان و متهمان افزود: همکاران ما همچنان به صورت نامحسوس در حاشیه و اطراف مدارس پردیس حضور دارند و همه چیز تحت کنترل است.

 

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا