دستگيري ۲ نفر سارق محتویات خودرو با کشف ۱۵ فقره سرقت در شهرستان پردیس

سرپرست فرماندهي انتظامي شهرستان پرديس از دستگيري دو نفر سارق محتویات خودرو با کشف ۱۵ فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، سرهنگ سيد حجت الله پورنجفي در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس اظهار داشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت خودرو و قطعات آن در پرديس، رسيدگي به موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.

وي افزود: ماموران کلانتري 14 فاز يازده با انجام اقدامات پليسي، موفق شدند 2 نفر سارق را شناسايي کنند، در استعلام‌هاي صورت گرفته مشخص شدکه متهمان از سارقان حرفه اي و سابقه دار مي باشد.

اين مقام انتظامي ادامه داد: پس از شناسايي مخفيگاه متهم، ماموران به صورت نامحسوس، با توجه به آنکه متهمان بعد از هر سرقت محل اختفاي خود را تغيير مي دادند ،آنها را تحت نظر قرار داده و پس از هماهنگي با مقام قضايي موفق شدند متهمان را دستگير کنند.

سرپرست فرماندهي انتظامي پرديس بيان داشت: متهمان دستگير شده ضمن حضور در مناطقي از پرديس،تهران(نياوران،پارکينگ کتابخانه ملي و…)اقدام به سرقت محتويات خودرو مي نموده که در بازرسي ازمخفیگاه متهمان تعدادي لوازم خودرو،مدارک شناسايي خودرو و…کشف شد.

سرهنگ “سيد حجت الله پورنجفي اذعان داشت: 2 نفر سارق دستگير شده به 15 فقره سرقت خودرو و قطعات خودرو اعتراف کردند، که ضمن پرونده تشکيل و تحويل مراجع قضايي شد.

سرپرست فرماندهي انتظامي شهرستان پرديس در پایان خاطر نشان کرد: سهل انگاري مالکان وسائط نقليه و عدم رعايت نکات امنيتي از عوامل زمينه ساز سرقت است كه توجه شهروندان به هشدارهاي پليسي موجب جلوگيري از وقوع جرائم مي شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا