ساخت 10 زمین چمن مصنوعی در پردیس/ دو هکتار زمین از پردیس به فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای رسید

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: با مصوبه شرکت مادر تخصصی ساخت 10 زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال با بودجه 15 میلیارد تومانی در فازهای مختلف پردیس. آغاز و تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش صبح پردیس،  سید مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در نشست تخصصی روسای هیئت‌های ورزشی و مدیران اماکن ورزشی که با حضور فرماندار، رئیس و معاونین اداره ورزش و جوانان شهرهای پردیس و بومهن، روسا و نواب هیئت‌های ورزشی در سالن جلسات شرکت عمران برگزار شد، اظهار کرد: به دلیل مشکلات موجود در کشور نمی‌توانیم از اعتبارات دولتی در راستای توسعه ورزش و زیرساخت‌های این حوزه بهره‌مند شویم.

وی گفت: در پردیس اولین موضوعی که پیگیری می‌کنیم بحث مراکز محلات است که در هر مرکز محله یک مجموعه ورزشی خواهیم داشت.

هدایت افزود: در فازهای مسکن مهر پردیس این مراکز را با کمک بخش خصوصی احداث کرده‌ایم که در فاز ۸ با یک مجموعه ورزشی توسط بخش خصوصی و یک مجموعه توسط اداره ورزش و جوانان در حال ساخت است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس ادامه داد: در بخش تأمین زیرساخت‌های این مجموعه‌ها را به‌پیش می‌بریم و برای باقی فضاهای ورزشی از طریق مشارکت بخش خصوصی فعالیت‌هایی انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: طی دو روز گذشته با پیگیری‌های انجام‌شده، مصوبه‌ای از مجموعه شرکت مادر تخصصی اخذ و مجوز احداث ۱۰ زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال را در پردیس صادر شد.

هدایت تصریح کرد: این زمین‌ها بین فازهای مسکن مهر و فازهای قدیمی این شهر تقسیم خواهد شد که بودجه ساخت آن‌ها ۱۵ میلیارد تومان خواهد بود و تا پایان امسال این زمین‌ها تکمیل و افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس افزود: این اقدامات در پرند و هشتگرد نیز انجام‌شده و زمینه‌های کاربردی که در توسعه و ورزش مؤثر بودند را برای ساخت اماکن ورزشی و زمین‌های مینی‌فوتبال اختصاص دادیم که امیدواریم این کار در پردیس هم مؤثر باشد.

وی ادامه داد: هر فردی بخواهد در حوزه ورزش سرمایه‌گذاری کند برای تحویل زمین محدودیتی نداریم و حداکثر کمک‌ها را در بحث تأمین فضاهای ورزشی خواهیم داشت و برای مجموعه دولتی زمین  رایگان و برای بخش خصوصی زمین‌ها با محدوده قیمتی با کمک‌های فراوان در واگذاری خواهیم داشت.

هدایت اضافه کرد: می‌توانیم برای فدراسیون‌ها نیز زمین اختصاص بدهیم و به‌صورت حمایتی و کمکی این زمین‌ها را واگذار کنیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس تصریح کرد: هم‌اکنون در مرحله واگذاری زمینی 2 هکتاری به فدراسیون جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای هستیم که توسط مهرعلیزاده رئیس فدراسیون در حال پیگیری است.

وی افزود: ایران تنها در یک‌رشته فدراسیون ورزشی دارد که آن‌هم ورزش‌های زورخانه‌ای است و هم‌اکنون در مرحله تحویل زمین هستیم تا این فدراسیون در پردیس مستقر شود.

هدایت ادامه داد: مقام معظم رهبری نیز طی سخنانی اعلام کردند; باید از این رشته حمایت بشود و برای تحقق این سخنان با حمایت از این فدراسیون، به‌زودی ساختمان و … در پردیس مستقر خواهند شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس اضافه کرد: شرکت عمران در بحث تأمین زیرساخت‌ها تلاش می‌کند تا حداقل سرانه‌های ورزشی را تأمین کنیم و شاهد توسعه ورزش در شهر تازه تأسیس پردیس باشیم.

وی تصریح کرد: افتتاح مجموعه ورزشی غدیر روحی را با پیگیری‌های مسئولان محقق کردیم که طی ماه‌های آینده اتفاق خوبی در حوزه ورزشی سطح شهرستان رخ خواهد داد.

هدایت در پایان خاطرنشان کرد: شرکت عمران حمایت‌های خود را از رشته‌های ورزشی و قهرمانان ملی و جهانی ادامه خواهد داد و ذره‌ای از وظایف حوزه ورزش خود کوتاه نخواهد آمد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا