ساخت ۴۰ واحد مسکونی برای نیازمندان پردیس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پردیس از ساخت ۴۰ واحد مسکونی برای نیازمندان این شهرستان به همت بسیجیان خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، حمیدرضا توسلی‌پور عصر امروز در بسیجیان شهرستان پردیس در خصوص فعالیت‌های ناحیه مقاومت علی ابن موسی‌الرضا (ع) شهرستان پردیس، ضمن تبریک هفته بسیج به بسیجیان به‌خصوص بسیجی همیشه در صحنه، مقام معظم رهبری اظهار داشت: افتخار این را داشتیم در مجموعه شهرستان به‌عنوان یک بسیجی خادم بسیجیان حضور داشته و امیدواریم توفیق داشته باشیم در این مسیر سخت به شهادت برسیم.

وی گفت: در هفته بسیج، مطابق سال‌های گذشته برنامه‌های ویژه‌ای متناسب با معیارهایی که در ستاد کل قوا در ایام روز مشخص شده برگزاری کردیم و در این راستا، بیش از ۱۰۰ با برنامه شاخص در تمام مساجد، حوزه‌ها و پایگاه مقاومت بسیج اجرا شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پردیس افزود: در پنجم آذرماه که به نام بسیج مستضعفان نامگذاری شده، تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان را در سالن علامه طباطبایی داشتیم و با برگزاری جشنواره مالک اشتر، از بسیجیان فعال نمونه و حوزه‌های مقاومت که در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و خدمات‌رسانی فعالیت‌های خوب و کمک‌های شایانی کردند، تقدیر به عمل آمد.

توسلی‌پور ادامه داد: افتخار سازندگی و خدمات‌رسانی به مردم شهرستان پردیس و مردم شهر زلزله‌زده کرمانشاه را داشتیم و توفیق داشتیم با اکیپ بسیج سازندگی در یکی از روستاهای سرپل ذهاب به ساخت و ساز بنا برای اسکان مردم زلزله‌زده اقدام کنیم.

وی اضافه کرد: توانستیم در مجموعه شهرستان پردیس، پایگاه‌های مقاومت بسیج، مساجد و حوزه‌های مقاومت نقش خدمات‌رسانی و خدمت به مردم را که یکی از مهم‌ترین معیارهای بسیج است، انجام بدهیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پردیس تصریح کرد: فلسفه وجودی بسیج مستضعفان کمک به قشر ضعیف است و این امر را امروز برای کمک‌رسانی به مردم محروم در حوزه بسیج سازندگی اجرا می‌کنیم.

توسلی‌پور اظهار کرد: ساخت ۴۰ واحد مسکونی برای مردم شهرستان پردیس که جزو محرومان منطقه بودند، در دستور کار قرار داده‌ایم و همچنین مراسم‌ متنوع فرهنگی را در منطقه برگزار می‌کنیم.

وی گفت: هر جا که مجموعه‌ای از شهرستان، استان یا کشور به نیازی به حضور بسیج داشته باشد، بسیجیان شهرستان پردیس بدون کوچک‌ترین مکثی حضور پیدا می‌کنند؛ به‌ طوری‌ که سال گذشته مسجدی را در یکی از شهرهای اهواز ساختیم و تحویل دادیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پردیس افزود: این اقدامات مدال‌های افتخاری است که بر سینه بسیج زده می‌شود و بر پشت سر ولی‌فقیه خود مقام معظم رهبری در تمام صحنه‌ها حضور پیدا خواهیم کرد و به این کار افتخار می‌کنیم که به مردمان خدمت‌رسانی کرده‌ایم.

توسلی‌پور ادامه داد: خیلی‌ها دنبال این هستند که بسیج را تضعیف و تخریب کنند یا در پی این هستند که نشان بدهند بسیج از بدنه مردم خارج است؛ اما بسیج روزی به‌ فرمان حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شد و امروز هنوز به آرمان‌های خود پایبند و در تمام صحنه‌ها حضور پیدا می‌کند.

*برنامه‌های قرارگاه فرهنگی شهرستان پردیس ادامه خواهد داشت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پردیس گفت: برنامه‌های قرارگاه فرهنگی این شهرستان با حضور مردم و مسؤولان همچنان ادامه خواهد داشت.

توسلی‌پور در خصوص برنامه‌های ماه‌های گذشته و استقبال مردم اظهار داشت: هر ساله برنامه خطبه‌خوانی حضرت زینب (س) در ایام محرم و صفر توسط بسیج جامعه زنان شهرستان پردیس برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال نیز چهارمین سال بود که این برنامه با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر پردیس برگزار شد، گفت: یکی از تأکیدات و برنامه‌های ویژه‌ای که مجموعه سپاه شهرستان پردیس دارد، این است که در کنار شور حسینی که مردم دارند، شعور و بصیرت حسینی را برای مردم به ارمغان بیاورد و بحث روشنگری مهم است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پردیس افزود: اینکه چه اتفاقی در واقعه و پس از واقعه عاشورا رخ داده را باید به‌صورت خطبه‌خوانی به مردم نشان دهیم؛ اینکه خیلی‌ها بعد از محرم مراسم‌ مذهبی را سبک می‌گیرند و احساس می‌کنند عزاداری‌ها به اتمام رسیده است، خوب نیست.

توسلی‌پور اضافه کرد: شهروندان با دیدن این خطبه‌ها متوجه می‌شوند که پس از محرم، عزای آل‌الله و به اسارت رفتن ائمه سادات پس‌ از آن روز آغاز و اجرای این برنامه‌ها با روشنگری و افزایش بصیرت شهروندان همراه می‌شود.

وی ادامه داد: خطبه‌ای که حضرت زینب (س) در کاخ یزید خواندند، باعث شد تا عاشورا امتداد داشته باشد و هنوز هم شاهد هستیم که رزمندگانمان برای دفاع از حریم و حرم آل‌الله حضور پیدا می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پردیس تصریح کرد: این حضور نشان‌دهنده این است بصیرتی که مقام معظم رهبری بر آن تأکید دارند و از جوانان مؤمن و انقلابی کشورمان انتظار می‌رود، اتفاق افتاده است.

توسلی‌پور اظهار کرد: تمام دغدغه‌ها، تلاش‌ها و اقداماتی که مجموعه دستگاه‌های انقلابی شهرستان دنبال می‌کنند، برای بصیرت‌افزایی بوده که به لطف خدا در حال محقق شدن است.

وی گفت: با برنامه‌ریزی که در مجموعه بسیج جامعه زنان، بسیج دانش‌آموزی، آموزش و پرورش و شورای اسلامی و شهرداری پردیس وجود داشته، در شهرستان پردیس برنامه‌های خوبی اجرا و با استقبال بی‌نظیر شهروندان، دانش‌آموزان و… همراه شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پردیس افزود: بسیاری تأکید دارند این برنامه‌ها در شهرستان باید بیش‌ از پیش برگزار شود که با برنامه‌ریزی که مجموعه قرارگاه فرهنگی شهرستان این‌گونه مراسم‌ ادامه خواهد داشت.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا