ساخت و ساز غیر مجاز در پردیس با هزینه شخصی متخلفان تخریب می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس گفت: جریمه نقدی جایگزین احکام تخریب نخواهد شد و متخلفان به هر اندازه ای که ساخت و ساز غیر مجاز انجام داده باشند باید آن را با هزینه شخصی خود تخریب کنند.

به گزارش صبح پردیس، علیرضا آقاجری اظهار کرد: متخلفان ساخت و سازهای غیرمجاز خود را متوقف کنند تا مشمول اجرای احکام قانونی نشوند.

وی گفت: متخلفانی که در شرایط بحرانی شیوع بیماری کرونا، ساخت و ساز غیر مجاز انجام بدهند، درباره تخلف ساختمانی آنها بدون هیچ ارفاقی در کمیسیون ماده ۱۰۰ تصمیم گیری و رای صادر خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس گفت: مصالح ساختمانی جزئی از اموال ملی محسوب می‌شود، متخلفان در ساخت و سازهای غیرمجاز خود از این اموال استفاده نکنند.

آقاجری گفت: گزارش‌هایی از ادامه ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی منطقه هوافضای بومهن رسیده است که پس از بررسی پرونده تخلف آنها تشکیل و رسیدگی خواهد شد.

وی با اشاره به سوابق ساخت وسازغیر مجاز درمنطقه هوافضا اظهار داشت: اجرای احکام تخریب بناهای غیرمجاز در این منطقه در سال‌های گذشته به درستی و کامل انجام نشده و به زودی با قاطعیت اجرایی خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس با بیان اینکه توقف عملیات ساختمانی به فروکش کردن شیوع بیماری کرونا کمک می کند، خاطر نشان کرد: شهرداری های بومهن و پردیس و همه دستگاه های متولی در تعامل با ساختمان‌های در حال ساخت، عملیات ساختمانی و بکارگیری نیروهای کارگری را تا بعد ازفروکش‌ کردن کرونا متوقف کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا