معاون وزیر راه و شهرسازی:

ساخت تصفیه‌خانه پردیس سرعت می‌یابد

معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از پردیس گفت:  ساخت تصفیه‌خانه پردیس سرعت می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، صبح امروز و با حضور مهندس عباسی، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، به صورت مفصل از عملیات‌های زیرساختی در پروژه تصفیه‌خانه شماره دو پردیس بازدید شد. مهندس محبت‌خواه (سرپرست شرکت عمران)، مهندس حیدرزاده (مدیرعامل شرکت مهندسی سپاسد قرارگاه خاتم الانبیا (ص))، مهندس جدید (سرپرست معاونت فنی و اجرایی شرکت عمران) و مهندس حیدری (مدیر پروژه تصفیه‌خانه) از جمله حاضرین در این بازدید بودند.

پس از بازدید از پروژه تصفیه‌خانه، معاون وزیر راه و شهرسازی در نشستی با حضور عوامل پروژه حاضر شد و به بررسی مسائل و مشکلات پیش رو پرداخت. با پیگیری‌ها و تصمیماتی که در این نشست اخذ شد مقرر گردید به زودی شاهد تسریع بیشتر در تکمیل باقی‌مانده این پروژه زیرساختی باشیم و فعالیت‌ها به صورت شبانه‌روزی ادامه یابد.

معاون وزیر راه و شهرسازی پس از نشست به بازدید از لاگون‌های موقت فاضلاب در مجاورت پروژه تصفیه‌خانه و همچنین خطوط انتقال فاضلاب پرداخت.

پایان بخش سفر یک روزه عباسی به پردیس، بازدید از ایستگاه پمپاژ فاضلاب فاز ۸ بود. گفتنی است با بهره‌براری از خط انتقال فاضلاب و راه‌اندازی لاگون‌های فاضلاب، هم اکنون کلیه فاضلاب فاز ۸ پردیس در حال انتقال به لاگون‌ها می‌باشد و فاضلاب فازهای ۵، ۹ و ۱۱ نیز تا زمان تکمیل تصفیه‌خانه شماره دو، به تصفیه‌خانه شماره یک منتقل می‌گردد.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا