زندانی پردیسی در آستانه شب یلدا آزاد شدند

دادستان پردیس از آزادی ۱۲ زندانی به‌مناسبت شب یلدا با اعطای ارفاقات قضایی از ندامتگاه دماوند خبر داد و گفت: با اعطای مرخصی به ۱۵ نفر از مددجویان واجد شرایط حوزه قضایی پردیس در شب یلدا موافقت شد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از خبرگزاری تسنیم از پردیس، محمد شیخ آرانی در بازدید از ندامتگاه دماوند با اشاره به ملاقات چهره به چهره با 60 نفر از مددجویان، اظهار داشت: مقدمات آزادی 12 نفر از مددجویان فراهم شد و با اعطای مرخصی به 15 نفر از مددجویان واجد شرایط حوزه قضایی پردیس در شب یلدا موافقت شد.

وی افزود: این بازدید با هدف رسیدگی به امور زندانیان در حوزه قضایی پردیس انجام شد و به مناسبت شب یلدا، تعدادی از زندانیان از ندامتگاه دماوند آزاد شدند.

دادستان شهرستان پردیس در ادامه گفت: ملاقات با محکومان و متهمان و پاسخگویی به درخواست‌های قضایی از برنامه‌های بازدید از ندامتگاه دماوند بود که دستورات و پیگیری لازم به شعب دادسرا دادگاه صادر شد.

شیخ آرانی در پایان خاطرنشان کرد: در این بازدید در راستای تحکیم بنیاد خانواده با آزادی 12 نفر از زندانیان با ارفاقات قضایی موافقت شد تا آنان شب یلدا را در کنار خانواده‌های خود سپری کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا