زمانی برای اتمام پروژه متروی پردیس نمی‌دهیم

معاون امور عمرانی استاندار تهران گفت: زمانی برای اتمام پروژه متروی پردیس نمی‌دهیم و ضرورتی برای حضور شرکت‌های خارجی برای اجرای این طرح نمی‌بینیم.

به گزارش صبح پردیس؛ حسن کریمی در خصوص نتایج احداث متروی پردیس اظهار کرد: با توجه به رشد جمعیت در پردیس و افزایش 500 تا 600 هزار نفری آمارها، جمعیت این شهرستان از بسیاری از استان‌های کشورمان بیشتر خواهد شد.
وی افزود: ضرورت دارد برخی زیرساخت‌ها فراهم شود که مترو نیز از جمله این خدمات است و هم وزارت راه و شهرسازی و هم استانداری تهران در حال پیگیری این پروژه هستند تا هرچه زودتر به مرحله بهره‌برداری نزدیک شود؛ اما زمانی برای اتمام پروژه نمی‌توانیم بدهیم.
معاون امور عمرانی استاندار تهران ادامه داد: مطالعات متروی پردیس به اتمام رسیده و در مرحله بازنگری در خصوص انعقاد قرارداد و انتخاب پیمانکار است؛ هر چند در دولت گذشته پیمانکاری انتخاب شده بود، اما اختلافاتی ایجاد شده و این اختلافات در حال رفع شدن است تا هرچه زودتر عملیات را اجرایی کنیم.
کریمی در خصوص اینکه پیمانکار خارجی یا داخلی است، گفت: توان فنی داخلی ما در زمینه احداث مترو بسیار بالاست و تجربه بسیار خوبی را در شهر تهران و باقی شهرهای کشور داریم؛ به‌طور حتم از پیمانکار داخلی استفاده می‌کنیم، مگر اینکه بخواهند مسائل مالی این پروژه را فاینانس کنند و در این صورت با خارجی‌ها نیز مذاکره خواهند کرد.

معاون امور عمرانی استاندار تهران گفت: در حوزه اجرا مشکلی در خصوص تخصصی و توان فنی در داخل کشور نداریم و ضرورتی برای حضور شرکت‌های خارجی نمی‌بینیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا