به‌همت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی شهرستان پردیس صورت گرفت؛

اعزام 70 زائر اولی به مشهد/ توزیع 700 سبد کالا بین 550 نفر از نیازمندان شهرستان پردیس

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی شهرستان پردیس از اعزام 70 نفر زائر اولی از شهرستان پردیس به مشهد مقدس و توزیع 700 سبد کالا بین نیازمندان شهرستان پردیس خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، علی درفکی با بیان اینکه کمک به محرومین از برنامه‌های اصلی آستان قدس رضوی در شهرستان پردیس محسوب می‌شود، اظهار داشت: طی 6 ماه گذشته 70 نفر زائر اولی در شهرستان پردیس شناسایی و پس از طی مراحل اداری با هزینه دفتر نمایندگی آستان، به حرم رضوی اعزام شدند.

وی به فعالیت‌های انجام‌شده در این زمینه افزود: 550 نفر از محرومین با کمک معتمدین شهرستان شناسایی و 700 سبد کالا هر یک به ارزش دو میلیون ریال، طی دو مرحله با کمک خیرین شهرستان و دفتر نمایندگی آستان شهرستان پردیس و تهران اهداشده است.

درفکی با بیان اینکه این مرکز در حوزه اشتغال‌زایی 30 نفر از مراجعین متقاضی کار را به کارگاه‌های تولیدی منطقه صنعتی خرمدشت معرفی کرده است، گفت: تعمیر و بازسازی 4 منزل مسکونی محرومین با کمک نیروهای جهادی حوزه علمیه و بسیج از دیگر فعالیت‌های دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستان پردیس است.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی شهرستان پردیس افزود: به‌منظور رفع مشکلات مالی افراد تحت پوشش تاکنون 15 مورد تسهیلات 10 میلیون ریالی در قالب وام قرض‌الحسنه به متقاضیان پرداخت‌شده است.

درفکی به تعامل این دفتر با بهزیستی پردیس و کمیته امداد پردیس تأکید و تصریح کرد: برگزاری جلسات مشترک با سازمان‌های یادشده، خیرین و نهادهای خیریه به‌منظور ایجاد هماهنگی و جلوگیری از موازی کاری در کمک‌رسانی منظم و مستمر به محرومین شهرستان در دستور کار خود قرار دادیم.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا