رییس پارک فناوری پردیس: تعریف سالانه بیش از 30 پروژه بین دانشگاه‌ها و پارک فناوری پردیس

رییس پارک فناوری پردیس گفت: سالانه بیش از 30 پروژه در قالب همکاری‌های بین دانشگاه‌های مختلف کشور و پارک فناوری پردیس تعریف و عملیاتی می‌شوند.
به گزارش صبح پردیس، مهدی صفاری نیا رییس پارک فناوری پردیس با تأکید بر اینکه یکی از کارکردهای پارک‌های فناوری برقراری ارتباط میان صنعت و دانشگاه و رفع نیاز صنایع است افزود: تلاش شده است در این همکاری مشترک بین دانشگاه‌ها و شرکت‌های پارک فناوری پردیس بخش عمده‌ای از نیازهای پارک و صنایع مرتفع شود.

صفاری نیا تصریح کرد: قراردادهایی هم به‌طور مجزا در حوزه صنایع با شرکت ملی گاز و نفت و بخش‌های مختلف صنایع وجود دارد که بخش مهمی از نیازهای آنان توسط شرکت‌های دانش‌بنیان پارک تأمین می‌شود.
وی اظهار داشت: درآمد حاصل از فروش شرکت‌های پارک در سال گذشته درمجموع بیش از 4 هزار میلیارد تومان بوده است که بخشی صرف نیازهای فنی صنایع و بخشی هم از فروش خدمات و محصولات شرکت‌های پارک است.

رییس پارک فناوری پردیس در مورد ثبت ایده‌ها توسط مخترعین و حفظ حقوق معنوی آنان گفت: مهم‌ترین اقدامی که باید در این زمینه صورت گیرد ثبت اختراع در اداره ثبت مالکیت‌های معنوی قوه قضاییه است که پوشش خوبی برای صاحبان اختراع فراهم می‌کند و امکان فروش فکری آن برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا