معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در پست اینستاگرامی خود نوشت؛

رکورد فروش 11 هزار میلیارد تومانی استارت‌آپ‌ها در پارک فناوری پردیس

سورنا ستاری در پست اینستاگرامی خود نوشت: هزاران فرد تحصیلکرده و نخبه فارغ‌التحصیل از بهترین دانشگاه‌های داخلی و خارجی در پارک فناوری پردیس مشغول فعالیت هستند و تنها فروش این پارک سال گذشته به رکورد بیش از 11 هزار میلیارد تومان رسید.

به گزارش صبح پردیس به نقل از خبرگزاری فارس، ستاری گفت: پارک فناوری پردیس بزرگترین پارک فناوری منطقه است هزاران فرد تحصیلکرده و نخبه فارغ‌التحصیل از بهترین دانشگاه‌های داخل و خارج از کشور در این پارک مشغول به فعالیت در صدها شرکت دانش‌بنیان و استارتاپ هستند.

وی افزود: تنها فروش سال گذشته این پارک به رکورد بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان رسید، در طی روزهای اخیر اتفاقات بزرگی برای آینده این پارک به وقوع پیوست.

ستاری گفت: تصویب استقرار واحدهای فناور تا رده سه زیست محیطی در دولت، توافق با دانشگاه آزاد برای الحاق به پارک فناوری و مدل جدید توسعه دانشگاهی در دورن پارک‌های فناوری، اخذ ۳۰ هکتار زمین جدید برای توسعه فاز چهارم پارک و در نهایت ارسال طرح جامع پارک به مساحت حدود ۵۰۰ هکتار به شورای عالی معماری و شهرسازی، نوید یک پارک فناوری قدرتمند و تغییر ماهیت منطقه پردیس به یک شهر کامل فناوری و قطب جذب متخصصین و نخبگان ایرانی و خارجی را در آینده می‌دهد.

ستاری ادامه داد: رشد سریع پارک فناوری پردیس معاونت علمی و توسعه زیرساخت‌های فوق‌العاده آن یکی از اجزای بزرگ زیست بوم نوآوری کشور به شمار می‌آید.

منبع: پارک فناوری پردیس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا