رکابزنان راهی حرم امام رضا(ع) میهمان بومهن بودند

 

شهردار بومهن گفت : گروه ۲۲ نفره دوچرخه سواران رهسپار از کاشان به مقصد حرم مطهر رضوی(ع) در توقف یک روزه خود در این شهر میهمان شهرداری بومهن بودند.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از ایرنا، مجتبی رضا زاده روز یکشنبه در حاشیه استقبال ازدوچرخه سواران رهسپار حرم رضوی(ع)  به خبرنگاران اظهار کرد: دوچرخه سواران کاشانی از «گلزار شهدای کاشان تا حرم علی ابن موسی الرضا(ع) مشهد مقدس» را با طی کردن مسیر  یک هزار و ۲۸۰  کیلومتری طی مدت ۹روز و گذر از استان‌های قم، تهران، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی و به مقصد مشهدالرضا (ع) رکاب خواهند زد.

وی گفت: کاروان دوچرخه سواران رهسپار حرم مطهر رضوی(ع) امسال برای بیست و سومین بار مسیر یک هزار و ۲۸۰ کیلومتری کاشان تا مشهد مقدس  را رکاب زدند.

شهردار بومهن ادامه داد: کاروان دوچرخه سواران پس از استراحت یک روزه دربومهن به میزبانی شهرداری با حضور ظفر پورابراهیم فرماندارشهرستان، سرگرد ابراهیم گرمابدری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از معاونان و مدیران شهرداری برای ادامه سفر به مقصد مشهد مقدس بدرقه شدند.

رضازاده ضمن آرزوی موفقیت و قبولی زیارت حضرت رضا(ع) گفت: امیدواریم این حرکت در کنار جنبه های معنوی گرانبهایی که نصیب ورزشکاران ما می کند بتواند در ترویج فرهنگ و توسعه ورزش همگانی و جایگاه معنوی جوانان و نوجوانان ما نیز موثر باشد.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا