رژیم صهیونیستی نظاره‌گر مرگ پرسرعت خود خواهد بود

امام‌جمعه پردیس گفت: در روزهای گذشته شاهد جنایت جنگی دیگری از رژیم غاصب اسرائیل در لبنان بودیم که تعدادی شهید و تعدادی مجروح شدند و اقدام ددمنشانه نشان از این دارد که رژیم غاصب صهیونیستی نظاره‌گر مرگ تدریجی اما پرسرعت خود خواهد بود.

به گزارش صبح پردیس به نقل از خبرگزاری فارس از پردیس، حجت‌الاسلام سید حسین حسینی‌ امام‌جمعه پردیس بعدازظهر امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نمازجمعه شهرستان پردیس که در مسجد الغدیر فاز۴ و با حضور پرشور نمازگزاران و دو تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد، ضمن دعوت حضار به تقوای الهی و تبریک ولادت نبی الرحمه حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: فردا سالروز حمله تجاوزگرانه رژيم بعث عراق به جمهوری اسلامی ايران و آغاز جنگ تحميلی هشت‌ساله و آغاز هفته دفاع مقدس است و باید بدانیم یاد و بهره‌وری از دفاع مقدس، انقلاب و کشور را بیمه می‌کند.

*عبودیت و مبارزه با طاغوت، خط زندگی شرافتمندانه است

وی ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس به‌تمامی رزمندگان، آزادگان و خانواده معظم شهدا گفت: تمام رهبران الهی، ملت‌ها را به عبودیت و در کنار آن به مبارزه با طاغوت، دعوت کردند زیرا با محکم‌شدن پایه‌های عبودیت الله است که طاغوت‌ها طرد می‌شوند.

امام‌جمعه پردیس افزود: اگر ملتی پایه‌های عبودیت الله را محکم کرد آن‌وقت است که هیچ ارباب ظالمی نمی‌تواند مسلط بر آنها شود؛ و آن ملت الهی در هر زمان و هر شرایطی با طاغوت مبارزه خواهد کرد.

حجت‌الاسلام حسینی ادامه داد: اربابان به‌تناوب تاریخی، روزی فرعون، قیصر و کسرا است؛ زمانی ابوسفیان و معاویه و یزید؛ در عصری هارون و مأمون و متوکل عباسی؛ و اکنون آمریکا و اسرائیل. واقعاً امروز ملاک شرافت و عزت و انسانیت، مسئله فلسطین و غزه است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری موضوع دفاع مقدس را بسیار بااهمیت می‌دانند و تأکید فراوانی دارند که موضوع دفاع مقدس نباید فراموش شود، ابراز کرد: در واقع تقریظ‌های رهبری بر کتاب‌های دفاع مقدس، برای این است که حافظه ملی‌مان از یاد و نام قهرمانانمان خالی نشود و اسطوره‌های واقعی‌مان را برای ادامه درست مسیر، قدر بدانیم.

امام‌جمعه پردیس اضافه کرد: باید ارزش‌های متعالی تجلی‌یافته در دوران دفاع مقدس را برای بیمه‌کردن مملکت در مقابل انواع هجمه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در کشور اجرایی کرده و سپس الگوهای عینی، نزدیک و ملموس به نسل جوان را به جوانان معرفی کنیم.

حجت‌الاسلام حسینی تصریح کرد: تعالی و حظّ معنوی از حال و هوای موجود در فضای دفاع مقدس در جهت احیاء و تثبیت ارزش‌ها را نهادینه و در پایان روحیه خودباوری «ما می‌توانیم» را در جامعه دمیده و ملت را از گذشته بسیار پرافتخار دفاع مقدس آگاه کنیم.

*هزینه در آموزش و پرورش سرمایه گذاری است

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و روز بازگشايی مدارس و مراکز تحصیلی، تأکید کرد: برای آموزش‌وپرورش هرچه هزینه کنیم، سرمایه‌گذاری است و تربیت انقلابی صورت خواهد پذیرفت و در این راه باید از محورهای مهم برنامه‌های اجرایی کشور در برنامه‌های توسعه و اسناد تحول بنیادین در آموزش‌وپرورش بهره ببریم.

*رژیم صهیونیستی نظاره‌گر مرگ تدریجی اما پرسرعت خود است

امام‌جمعه پردیس با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی، عنوان کرد: این رژیم نظاره‌گر مرگ تدریجی اما پرسرعت خود است و در روزهای گذشته شاهد جنایت جنگی دیگری از رژیم ستمکار اسرائیل در لبنان بودیم که تعدادی شهید و تعدادی مجروح شدند.

حجت‌الاسلام حسینی افزود: پس از اقدام تروریستی اسرائیل غاصب، سید المقاومة سخنرانی کرده و صادقانه سخن گفتند که همین صادقانه سخن‌گفتن وی، دشمن را به وحشت انداخته است.

وی ادامه داد: ایشان گفتند انتقام می‌گیریم و رژیم صهیونیستی باور دارد که این انتقام صورت خواهد گرفت زیرا سید مقاومت از ابزاری که دشمن ندارد یعنی ابزار تبیین و خطابه که بخشی از ابزار جنگ است استفاده می‌کند و عشق، ایمان، شجاعت و وحدت مجاهدان را رشد می‌دهد.

امام‌جمعه پردیس اضافه کرد: این سخنرانی‌ها بدنه مردمی را همراه می‌کند، استرس و فشار را به داخل مردم اسرائیل منتقل کرده و سخنان وی هم آرامش معنوی به جبهه می‌دهد و هم اقتدار عقلانی فرماندهی میدان را در عین شجاعت و جسارتش ترسیم می‌کند.

وی ضمن هشدار به آمریکای جنایت‌کار و رژیم خبیثِ دست‌نشاندهِ جعلی، عنوان کرد: جبههٔ مقاومت بر پیکر نحس تو آن‌قدر ضربه خواهد زد یعنی امتداد استراتژی مرگ با هزار زخم، تا ان‌شاءالله به‌زودی با ضربه نهایی بر عمر کثیف تو پایان بدهد، لذا بنشینید و مرگ تدریجی اما پرسرعت خود را با ذلت تماشا کنید.

*افتتاح ایستگاه تلویزیون و رادیوی شهرستان پردیس پس از 5 سال پیگیری

امام‌جمعه پردیس با اشاره به افتتاح ایستگاه رادیو و تلویزیون پردیس پس از ۵ سال پیگیری، ابراز کرد: همان‌طور که مطلع هستید و در جریان بودید، یکی از مطالبه‌های جدی و چندین ساله شما مردم عزیز این بود که ما ایستگاه تلویزیونی نداریم و دریافت برنامه‌های رسانه ملی امکان‌پذیر نیست که ما نیز از همان ابتدای ورود خود در شهرستان، تمام نیازمندی‌های شهرستان را احصا کرده و به مطالبه پرداختیم.

حجت‌الاسلام حسینی اضافه کرد: بنده به ترتیب در خطبه‌های نمازجمعه مطالبه‌گری مشکلات را داشتم که یکی از این مشکلات همین نبود ایستگاه تلویزیونی بود که چندین نوبت اعلام و در خبرگزاری‌ها منعکس شد.

وی تصریح کرد: حدود ۸ ماه پیش مجدداً در خطبه نمازجمعه این موضوع را مطرح کردم و این مطالبه باز هم توسط خبرنگاران عزیز شهرستان منعکس شد و رئیس صداوسیما که این مطالبه‌گری را دیده بودند، دستور ویژه مبنی بر احداث و راه‌اندازی این ایستگاه را صادر کردند و معاونین وی شروع به پیگیری این موضوع کردند.

امام‌جمعه پردیس افزود: پس از آن مسوولان شهرستان نیز پیگیری مجدانه داشتند و این تعامل سازنده هم شکل گرفت که فرمانداری، اداره اطلاعات و سپاه و شرکت عمران تعامل کردند و عملیات ساخت و نصب این ایستگاه آغاز و روز گذشته به بهره‌برداری رسید که از تمام عزیزان و دولت شهید آیت‌الله رئیسی که در به‌ثمر رسیدن این ایستگاه نقش داشتند تقدیر و تشکر می‌کنم.

*ادامه مطالبه‌گری مشکلات پردیس در نماز جمعه

حجت‌الاسلام حسینی با بیان نکته‌ای در خصوص مطالبه‌گری‌ها در شهرستان پردیس، تأکید کرد: بسیاری از مسائل شهرستان مانند بیمارستان، مسکن مهر، اسناد مالکیتی، حمل‌ونقل و غیره جزو مطالباتی است که از طریق سخنگاه نمازجمعه مطرح می‌شود و با پیگیری مسوولان مربوطه اغلب آنها به نتیجه می‌رسد و این نشان از نمازجمعه‌ای پویا و انقلابی است.

وی خاطرنشان کرد: واقعاً نمازجمعه شهرستان پردیس صدای رسای مردم است که همه ما قدردان این نمازجمعه‌هایی هستیم که به برکت خون شهدا و مدیریت امامین انقلاب باقوت تمام اقامه می‌شوند و ان‌شاءالله تمامی مسائل را مجدداً در همین سخنگاه نمازجمعه مطرح خواهیم کرد تا به نتیجه نهایی برسانیم.

پایان پیام/

خروج از نسخه موبایل