رویداد مد و حجاب اسلامی ریحانه در پردیس افتتاح شد

با هدف تقویت فرهنگ ایرانی- اسلامی رویداد مد و حجاب اسلامی درشهر ستان پردیس افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، این رویداد با هدف نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب و حمایت از محصولات ایرانی و کارآفرینان این حوزه در یک مجموعه تجاری –ورزشی افتتاح شد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان پردیس در حاشیه افتتاح این رویداد به خبرنگاران گفت: برنامه های متعددی در قرارگاه ترویج عفاف و حجاب پیش بینی شده که در سطح شهرستان برای گروه‌های سنی و اقشار مختلف اجرا می شود.

رضا کریمی صالح ادامه داد: یکی از راه‌های ترویج خوب فرهنگ ایرانی و اسلامی و سبک زندگی ایرانی و اسلامی وجود فضاهایی برای عرضه محصولات ایرانی اسلامی و عفاف و حجاب است وی ادامه داد: در این رویداد تعدادی از تولید کنندگانی که در حوزه عفاف و حجاب فعال هستند ، حضور دارند و محصولات خود را ارائه می کنند.

معاون سیاسی- اجتماعی فرماندار افزود: برای حمایت از تولید کنندگان تلاش می کنیم که در برخی نقاط از نقاط شهرستان پردیس مکان های ثابتی را برای عرضه محصولات عفاف و حجاب عرضه تامین کنیم.

کریمی صالح ادامه داد: در این رویداد بیش از ۳۰ عرضه کننده محصولات عفاف و حجاب و محصولات خانگی صنایع دستی در حال ارایه محصولات خود هستندو برای حمایت از تولید کنندگان غرفه ها با حداقل قیمت در حد رایگان در اختیار تولید کنندگان قرار گرفته تا محصولات را با قیمت مناسب در اختیار شهروندان قرارگیرد.

در این نمایشگاه انواع پوشش های اسلامی و منسوجات مرتبط مدت سه روز به شهروندان ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا