به همت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بومهن؛

رویداد رسانه‌ای “سلیمانی دلها” در بومهن برگزار می‌شود

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بومهن از برگزاری رویداد تخصصی رسانه‌ای تحت عنوان “سلیمانی دلها” به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بومهن، مهرناز معیری در این باره اظهار داشت: در سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با توسل به ارواح طیبه شهدا بر آن شدیم تا جهت درخشندگی مکتب حاج قاسم در عرصه هنر و رسانه گامی برداشته و رویداد رسانه ای “سلیمانی دلها” را برگزار کنیم.

وی با اشاره به محورهای تولیدات رویداد رسانه ای سردار دلها، افزود: این رویداد فرهنگی در ۴ بخش ادبی، هنری، گرافیک و چند رسانه‌ای پیش‌بینی شده و علاقه‌مندان در این بخش‌ها می‌توانند آثار خود را تا تاریخ ۲۰ دی ‌ماه ۱۴۰۱ به دبیرخانه این رویداد در شهرداری بومهن ارسال نمایند.

معیری عنوان کرد: در این رویداد رسانه ای علاقمندان می توانند آثار خود را با محوریت موضوعی سردار دلها عشق به وطن و دفاع از حرم، تبیین وصیت نامه، یاران کوچک حاج قاسم، حاج قاسم احترام به پدر و مادر، سردار دلها و فرزندان شهدا، حاج قاسم و مردمی بودن به صورت گروهی و یا انفرادی تولید کنند و آثار خود را در پیام رسان ایتا به شماره تلفن ۰۹۱۰۱۷۱۷۱۹۰ و یا پست الکترونیک INFO.SH-BOUMEHEN.IR ارسال نمایند.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بومهن یادآور شد: آثار برتر این رویداد رسانه ای در هر بخش توسط داوران مجرب انتخاب و از نفرات اول تا سوم طی مراسمی تجلیل به عمل خواهد آمد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند با شماره ۷۶۲۵۹۵۲۵ ۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا