در ادامه بازدید و جلسات قرار خدمت:

روستای سیاهبند میزبان شهردار و مدیران شهری بومهن شد

شامگاه یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه، شهردار بومهن به همراه مدیران شهری، با حضور در جمع اهالی محله سیاهبند پای صحبتها و درخواستهای آنان نشستند.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بومهن، قرار خدمت این هفته به میزبانی حسینیه قدیم سیاهبند، پس از بازدید میدانی شهردار از منطقه و برگزاری نماز مغرب و عشا، با حضور معتمدین و نمایندگان اهالی محله سیاه بند برگزار شد .

بیان خواسته ها، مشکلات منطقه و پیشنهاد راه های برون رفت از آن آغاز گر برنامه بوده و مدیران شهرداری برنامه های حوزه مربوط به خود را برای رفع مشکلات بیان کردند.

مجتبی رضازاده شهردار بومهن، در جمع اهالی و معتمدین روستای سیاهبند، ضمن ابراز خوشحالی و مسرت به لحاظ حضور در جمع اهالی محترم منطقه سیاهبند، با جمع بندی مسائل و مشکلات ارائه شده و راه های رفع آنها، وظیفه اصلی مجموعه مدیریت شهری را شناخت کمبودها و کاستیها و تلاش برای رفع آنان بیان کرد .

رضازاده شهرداری را نهادی فراتر از خدمت رسان توصیف کرد و گفت: شهرداری نهادی اجتماعی است که در تمام جوانب و ابعاد زندگی شهروندان دخیل بوده و نقش بسزایی در رفاه و آسایش شهروندان دارد.

وی نشاط و شادابی شهروندان را درگرو ارائه خدمات مناسب و مطلوب خوانده و افزود: خشنودی و رضایت باریتعالی در رضایت خلایق است و بر این باوریم که وظیفه خطیر و سنگینی بنام ”خدمت” بر دوش ماست که انجام این وظیفه تلاش و پیگیری مستمر و شبانه روزی مجموعه مدیریت شهری می طلبد.

این مقام مسئول، شهر بومهن را بعلت شرایط کریدوری و گذرگاه اصلی شمال به تهران مستعد و مناسب نگاهداشت سرمایه های شهر دانست و عنوان کرد: متاسفانه در گذشته در حوزه ارتقاء جایگاه شهر بومهن اقدامات مناسبی انجام نشده است.

شهردار بومهن تاکید کرد: خداوند متعال را شاکرم که این باب خدمت را برایم فراهم کرد و با نیت خالص پا به عرصه گذاشته و معتقدم امروز مجموعه مدیریت شهری بومهن ، هیچ وظیفه ای بجز خدمت و خدمت ندارد.

شهردار بومهن افزود: مبنای مدیریت ما بر پایه صداقت با مردم است و یکی از مهمترین اهداف خود و مجموعه تحت امر را مشارکت با معتمدین و خیرین، در تمام عرصه های خدماتی دانست و گفت: راه اندازی نهاد خیرین شهری، اتفاقات و نتایج مثبتی در پی خواهد داشت.

رضازاده عنوان کرد: پیشبرد فعالیت های شهرداری با اولویت انجام خواهد شد و از معتمدین منطقه سیاهبند درخواست داریم سه مورد از مهمترین مشکلات محله را اعلام تا براساس اولویت رسیدگی و در راستای رفع آنها اقدام شود.

وی بافت انسانی شهر بومهن را با وجود اقوام مختلف ایرانی توصیف کرد و همین موضوع را بعنوان یک فرصت موجب بالا رفتن ظرفیت مردمی این شهر دانسته و گفت: از اهداف مجموعه مدیریت شهری ابتدا شناخت معتمدین هر محل، شناسایی خیرین و معرفی اولویتها به آنان برای مشارکت و یاری رساندن خواهد بود.

شهردار بومهن یکی از بزرگترین آسیب های شهر را در عدم اجرای کامل شبکه فاضلاب شهری توسط دستگاه متولی آن خوانده و لازمه انجام و اجرای آن را استفاده از ظرفیت و اعتبارات ملی دانست و گفت شهرداری تاکنون با کمک های شایان خود از قبیل صدور مجوز رایگان حفاری و ترمیم آسفالت معابر اجرا شده از این مهم حمایت کرده است.

این مقام مسئول توسعه فرهنگ شهروندی را بسیار مهم پ و ضروری دانست و گفت: امیدواریم با اهداف پیش بینی شده مدیریت شهری در حوزه فرهنگ شهروندی، دیگر حوزه ها مثل ورزش همگانی و عرصه مهم گردشگری، موجب نشاط و شادابی در سطح جامعه و ترغیب و تشویق شهروندان عزیز گردد.

رضازاده عدالت محوری در ارائه خدمات را بسیار مهم دانست و گفت: اولویت خدمات با مناطقی خواهد بود که کم برخوردار و محروم بوده و جهت شناسایی هرچه بهتر این منطقه راه اندازی نواحی چهارگانه شهرداری را در دستور کار داریم.

شهردار بومهن تصریح کرد: در خصوص نیازهای منطقه شامل پایگاه مقاومت بسیج، دستگاه خود پرداز و فضاهای ورزشی پیگیری های لازم با مقامات شهرستانی و استانی از سوی شهرداری انجام و در حد توان اقدامات خود را انجام خواهیم داد.

این مقام مسئول بیان کرد: شهرداری آمادگی دارد تا برای آزادسازی و توسعه معبر در چهارراه شقایق با مالکین به توافق کند و در چهارچوب قانون سهولت تردد شهروندان را فراهم کند.

شهردار بومهن گفت: در روزهای آتی با شبکه بهداشت شهرستان پیگیری در رابطه با بهره برداری از خانه سلامت روستای سیاهبند انجام و در صورت عدم آمادگی آن دستگاه متولی، شهرداری آمادگی دارد خود راساً اقدام نماید.

گفتنی است، دیدار مردمی شهردار بومهن با عنوان “قرار خدمت” یکشنبه های هرهفته در محلات مختلف شهر از ۲ ساعت قبل از اذان مغرب با بازدید میدانی از منطقه شروع و تا ساعت ۱۱ شب با جمع بندی مباحث در مسجد محله به اتمام می رسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا