رقابت ۶۰۰ تکواندوکار استان تهران در پردیس

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش جوانان استان تهران گفت: ۶۰۰ تکواندوکار دختر و پسر نوجوان استان تهران طی دو روز در پردیس به رقابت پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از خبرگزاری فارس، علی ایرجی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش جوانان استان تهران بعد از ظهر امروز در حاشیه برگزاری اولین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر در رشته تکواندو در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به ابتکار استان تهران اولین دوره مسابقات المپیاد تکواندو به صورت داخلی و با هدف شناسایی استعدادها و تعیین ظرفیت شهرستانهای استان تهران در سالن ۲ هزار نفری پارک فناوری پردیس در حال برگزاری است.

وی ضمن تقدیر از تعامل و تمایل ادارات شهرستان پردیس برای برگزاری مسابقات تکواندو نوجوانان دختر و پسر، ابراز کرد: در پردیس جدا از نتایجی که به دست می‌آید یک ظرفیت جدید را شناسایی کردیم که فضای استاندارد و خوابگاه مناسب است که دستگاههای شهرستان برای برگزاری مسابقات از آن بهره می‌برند.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش جوانان استان تهران افزود: چهارمین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر تکواندو را در پیش داریم و این مسابقات با هدف انتخاب نفرات برتر و حضور شایسته تر تیم‌های استان تهران در رقابت‌های کشوری برگزار می‌شود.

ایرجی اضافه کرد: المپیاد در شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود و این ستاد برگزاری المپیاد در وزارتخانه تشکیل شده و در استان تهران نیز در حال شکل گیری است.

وی تاگید کرد: سال گذشته تهران میزبان 18 رشته ورزشی بوده و پیش‌بینی می‌شود امسال تعداد رشته‌ها نسبت به سال گذشته بیشتر باشد.

معاون ورزش قهرمانی اداره کل ورزش جوانان استان تهران تصریح کرد: رشته پر طرفدار تکواندو، جمعیت و خانواده بزرگی دارد و شهر پردیس ظرفیت مناسبی برای برگزاری مسابقات این رشته است.

میزبانی کم نظیر پردیس در این رقابت‌ها

مسعود لشکری دبیر هیات تکواندو استان تهران درحاشیه این مسابقات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در طی روز گذشته و امروز مسابقات قهرمانی استان تهران با حضور استعدادهای برتر رده نوجوانان دختر و پسر در مجتمع ورزشی پارک فناوری پردیس برگزار شد و این شهرستان میزبان خوبی برای مسابقات بود.

وی گفت: استعدادهای برتر بانوان و آقایان در طی برگزاری این مسابقات شناسایی شدند تا به مسابقات قهرمانی کشور معرفی می شوند.

دبیر هیات تکواندو استان تهران شهرستان با بیان اینکه پردیس یکی از گزینه‌های ما برای برگزاری مسابقات کشوری و بین‌المللی است، تشریح کرد: در حدود ۶۰۰ ورزشکار دختر و پسر در این مسابقات در سالن ورزشی پارک فناوری پردیس در حوزه استعدادهای برتر تکواندو به رقابت پرداختند.

لشکری با اشاره به کسب رتبه نخست استان تهران در مسابقات سال گذشته، ابراز کرد: سال گذشته هیات تکواندو استان تهران در بخش آقایان و بانوان در چهارمین دوره برگزاری المپیاد تکواندو مقام نخست را کسب و امسال نیز امیدواریم ورزشکاران استان تهران رتبه نخست را بدست بی‌آورند.

وی ضمن تقدیر از میزبانی خوب هیات تکواندو پردیس و اداره ورزش و جوانان، تاکید کرد: در طی برگزاری مسابقات، مسوولان شهرستان پردیس میزبانی خوبی را رقم زدند و قدردان زحمات آنها هستیم.

دبیر هیات تکواندو استان تهران با اشاره به سطح برگزاری مسابقات اذعان کرد: سطح برگزاری مسابقات تکواندو در رده های نونهال، نوجوان، جوان و بزرگسال در هر زمانی بالا است زیرا قهرمان های خوبی در استان تهران داریم که برخی از آنها بین‌المللی هستند و در این مسابقات شاهد رقابت تنگاتنگ شرکت ‌کنندگان برای شناسایی استعدادهای برتر برای دعوت به اردو هستیم.

زیرساخت‌های ورزشی پردیس باید توسعه یابند

محسن قضاتلو فرماندار شهرستان پردیس در حاشیه این رقابت‌ها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مصادف با عید سعید غدیر میزبان المپیاد ورزشی استان تهران در رشته تکواندو در مجموعه ورزشی پارک فناوری پردیس درحال برگزاری است.
وی با بیان اینکه زیرساخت ها در شهرستان پردیس از نظر سرانه و تراکم مناسب نیستند و باید توسعه پیدا کنند، گفت: پارک فناوری پردیس برای برگزاری مسابقات ظرفیت مناسبی دارد که می‌توانیم از این مجموعه ورزشی برای برگزاری مسابقات استفاده کنیم.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا