پایان رقابت‌های فوتسال شهرداری‌های استان تهران به میزبانی پردیس/ کسب مقام سومی تیم فوتسال شهرداری پردیس

پایان رقابت‌های فوتسال شهرداری‌های استان تهران به میزبانی پردیس/ کسب مقام سومی تیم فوتسال شهرداری پردیس

رقابت‌های فوتسال جام شهرداری‌های استان تهران برگزار شد و شهرداری پردیس، مقام سومی این رقابت‌ها را کسب کرد.

به گزارش صبح پردیس؛ رقابت‌های فوتسال جام شهرداری‌های استان تهران به میزبانی شهرداری پردیس برگزار شد.

بدین ترتیب، 16 تیم حاضر در این دوره از مسابقات در چهار گروه چهار تیمی تقسیم‌بندی شدند و در قالب جدولی زمان‌بندی‌شده به مصاف یکدیگر رفتند.

در گروه یک تیم‌های فضای سبز پردیس، ورامین، رودهن و باقرشهر و در گروه دو تیم‌های شمشک، فیروزکوه، اندیشه و بومهن حضور داشتند.

همچنین گروه سه از تیم‌های گلستان، استانداری تهران، نصیرشهر و وحیدیه و همچنین گروه چهار از تیم‌های پاکدشت، شهرداری پردیس، فرمانداری و رباط‌کریم تشکیل‌شده بود.

در پایان شهرداری پردیس عنوان سومی این رقابت‌های مهیج را به خود اختصاص داد و شهرداری باقرشهر با شکست شهرداری نصیرشهر به قهرمانی رسید.

*آمادگی شهر و شهرداری پردیس برای میزبانی رقابت‌های ورزشی
محمد لاله شهردار پردیس از آمادگی این شهر برای میزبانی و برگزاری رقابت‌های ورزشی در سطوح مختلف خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، محمد لاله در پایان رقابت‌های فوتسال جام شهرداری‌های استان تهران که به میزبانی شهرداری پردیس برگزار شد اظهار داشت: جای بسی خرسندی است که وجود بسترهای مناسب در پردیس این شهر را به میزبان رقابت‌های ورزش تبدیل کرده است.

وی ادامه داد: امروز شهرداری پردیس با برخورداری از امکاناتی شامل مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای گمنام و همچنین خانه استاندارد کشتی شهدای هسته‌ای آماده میزبانی از مسابقات مختلف ورزشی است.

این مقام مسئول اضافه کرد: باید درزمینه تنوع رشته‌های ورزشی نیز فعالیت کرد و به دیگر رشته‌های غیر فوتبال و فوتسال نیز پرداخت.

محمد لاله معتقد است که ورزش، راهی به‌سوی ارتقای سلامت روح و جسم همه اقشار جامعه به‌ویژه جوانان و آتیه سازان ایران اسلامی است.

وی در پایان از مسئولان و مدیران برگزاری رقابت‌های فوتسال جام شهرداری استان تهران تقدیر و تشکر کرد.

بر پایه این گزارش، شهرداری پردیس در پایان رقابت‌های ورزشی مذکور عنوان سومی را به خود اختصاص داد و شهرداری باقرشهر با شکست شهرداری نصیرشهر به مقام قهرمانی رسید.

همچنین هریک از نفرات برتر در بخش‌های مختلف شامل تیم‌های اول تا سوم، بازیکن اخلاق، و …. مشمول دریافت لوح سپاس و هدیه یادبود شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا