رفع گره‌های ترافیکی پردیس با تکمیل کمربندی جنوبی پردیس

شهردار پردیس گفت: برای کاهش معضلات ترافیکی این شهر، رفع گره‌های ترافیکی را از طریق احداث و تکمیل مسیر کمربندی جنوبی پردیس در دستور کار قرار داده‌ایم.

به گزارش صبح پردیس، کورش گلریز اظهار داشت: مسیر کمربندی جنوبی پردیس در کریدور جنوبی قرار دارد که مراحل عمرانی آن طی سال جاری کلید خوره است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین نقاط کمربندی جنوبی پردیس، دهانه پلی در منطقه «آب انجیرک» این شهر است که تا پایان سال جاری تکمیل می‌شود.

شهردار پردیس بیان کرد: دو میدان اصلی امام و عدالت از پر تردد و شلوغ‌ترین معابر شهری پردیس هستند و بلوارهای ملاصدرا، سفیر امید و جانبازان نیز معابر اصلی این شهر را به هم ارتباط می‌دهند.

گلریز عنوان کرد: تاکنون 80 درصد مراحل احداث پل انجام‌شده است و ادامه طرح طی سال آینده اجرا و تکمیل می‌شود.

وی همچنین از تکمیل پروژه کمربندی جنوبی پردیس در سال آینده خبر داد و گفت: مسیر منتهی به بلوار «خرمشهر» در محله «پردیسان» و سایت 6 هزار واحدی مسکن مهر و همچنین مسیر منتهی به بلوار «جانبازان جنوبی» و حاشیه بوستان «ولایت» در مسیر این اصطلاح هندسی قرار گرفته است.

شهردار پردیس ادامه داد: با تکمیل مسیر کمربندی جنوبی پردیس، نیاز شهروندان برای دسترسی به محله‌های مختلف مسکونی، بدون ورود به ترافیک به نسبت سنگین نقاط مرکزی شهر، تأمین می‌شود.

گلریز یادآور شد: شهروندان پس از ورود به شهر از پل «خلیج‌فارس» به‌جای تردد از میادین «امام خمینی (ره)» و «عدالت»، از خیابان «نخلستان» به انتهای بلوار «فروردین جنوبی» و سپس به فازهای سه و چهار دسترسی خواهند داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا