رفع تصرف 2 هکتار از بستر رودخانه سیاه رود و گلدره

مدیر امور منابع آب شهرستان های تهران و پردیس در مجموع از رفع تصرف مساحتی به میزان 2 هکتار از بستر رودخانه سیاه رود و گلدره واقع در محدوده شهرستان پردیس طی یک روز کاری خبر داد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، “وحید مرادی نسب” با اعلام این خبر افزود: با تلاش کارشناسان حقوقی و گروه های گشت و بازرسی و پس از انجام کارشناسی های لازم با اخذ دستور قضایی و با حضور مامورین کلانتری های مربوطه 52 مورد از تصرفات، مساحتی به میزان 2 هکتار از بستر رود خانه سیاهرود و مسیل گلدره رفع تصرف شد.

وی با بیان اینکه این اقدام در راستای قانون توزیع عادلانه آب و برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز انجام شد، ادامه داد: این عملیات که شامل دیوار ، احداث بنا ، حصارکشی در حریم و بستر رودخانه مذکور بود رفع تصرف شد.

مرادی نسب در پایان خاطرنشان کرد: افرادی که در نزدیکی حریم و بستر رودخانه ها معامله ملکی انجام می دهند حتما پیش از انجام معامله استعلام لازم را از امور آب تهران و پردیس اخذ نمایند تا در آینده دچار ضرر و زیان نشوند و در غیر این صورت این امور در جایگاه  حاکمیتی خود با هرگونه تخلف و تصرف مطابق با قانون برخورد لازم را بعمل خواهد آورد.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا