رفع تصرف بخشی از بستر و حریم رودخانه سیاهرود

مدیر منابع آب شهرستان‌های تهران و پردیس از رفع تصرف بخشی از بستر و حریم رودخانه سیاهرود در محدوده عملکرد این امور طی یک روز کاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از خبرگزاری فارس، وحید مرادی نسب مدیر منابع آب شهرستان‌های تهران و پردیس اظهار کرد: با تلاش کارشناسان حقوقی و گروه‌های گشت و بازرسی منابع آبهای سطحی امور منابع آب شهرستان‌های تهران و پردیس پس از انجام کارشناسی‌های لازم با اخذ دستور قضایی از سوی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس و با حضور مامورین کلانتری مربوطه، یک مورد از تصرفات واقع در بستر رودخانه سیاهرود رفع تصرف شد.

وی افزود: با توجه به تصرفات صورت گرفته که شامل دیوار‌کشی  بوده با اخذ 1 فقره دستور قضایی رفع تصرف و از دست افراد سودجو خارج گردید.

 مرادی نسب در پایان خاطر نشان کرد:  افرادی که در نزدیکی حریم و بستر رودخانه‌ها معامله ملکی انجام می‌دهند حتماً پیش از انجام معامله استعلام لازم را از امور آب تهران و پردیس اخذ نمایند تا در آینده دچار ضرر و زیان نشوند، در غیر این صورت این امور در جایگاه حاکمیتی خود با هرگونه تخلف و تصرف مطابق با قانون و بدون هیچ گونه اغماضی برخورد لازم را بعمل خواهد آورد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا