بخشدار جاجرود:

رفع تصرف بخشی از اراضی کشاورزی و ملی در شهر خسرو آباد انجام شد

بخشدار جاجرود گفت: در قالب طرح صیانت از بیت‌المال، جلوگیری و مقابله با تصرفات اراضی ملی و منابع طبیعی، بیش ۲ هزار متر مربع از اراضی در شهر خسرو آبادِ بخش جاجرود رفع تصرف و به ادارات متولی بازگردانده شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، رضا محسنیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با هدف حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی و صیانت از حقوق عمومی، جلوگیری از تغییر وضعیت اراضی کشاورزی، باغات، جنگلها و مراتع و تخریب غیر قابل جبران محیط زیست، اراضی کشاورزی و ملی تصرف شده آزاد سازی شد.

وی با اشاره به حضور خود و ادارات متولی در زمان آزاد سازی اراضی، اظهار داشت: نمایندگان ادارات محیط زیست و منابع طبیعی شهرستان پردیس، کلانتری جاجرود اراضی کشاورزی و ملی آزاد سازی شد.

بخشدار جاجرود ادامه داد: رسیدگی به گزارشات و پاسخگویی به موقع ادارات متولی به مکاتبات درخصوص تصرفات و ساخت و سازهای غیر مجاز، رفع تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی، پیشگیری و مقابله با تغییر کاربری‌ها و رصد لحظه‌ای وضعیت اراضی به منظور خلع ید سودجویان و متصرفان متخلف در دستورکار ادارات متولی قرار دارد.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت واقع شده و شهرهای جدید خسرو آبادوسعید آباد در بخش جاجرود این شهرستان قرار دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا