سرپرست شهرداری بومهن:

رضایت شهروندان باید در اولویت کاری شهرداری بومهن باشد

به منظور تبادل نظر و همچنین بررسی عملکرد یک ماه گذشته شهرداری و ارائه راهکارهای هر چه بیشتر در جهت برنامه ریزی برای حل مسائل و معضلات شهری، جلسه ای با حضور سرپرست شهرداری،مسئولین حراست،بازرسی ومدیران واحدهای این مجموعه در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شهرداری بومهن؛ حسن الماسی، ضمن تشکر از زحمات کلیه مدیران و پرسنل شهرداری عنوان کرد: اهمیت و جایگاه و نقش شهرداری به اندازه ای است که کمترین نقصان در ارائه خدمت به شهروندان، شهر را دچار مشکلات زیادی خواهد نمود، پس رضایت شهروندان باید در اولویت کاری شهرداری باشد.

وی ضمن تأکید بر تکریم ارباب رجوع، افزود: احترام به ارباب رجوع در واقع احترام به خودمان است و باید با کمک و راهنمایی آنها و گفتن حقیقت و واقعیت در جهت حل مشکل آنها تلاش کنیم.

سرپرست شهرداری بومهن از همه کارکنان خواست؛ تا با داشتن خلوص در کارها، داشتن احساس مسئولیت مشترک و وظیفه شناسی نهایت تلاش خود را بکنند تا در جایی که هستند بهترین باشند.

الماسی تأکید کرد: امیدوارم با همدلی، تعامل و همکاری، روزهای خوبی را برای شهر بومهن و شهروندان فهیم بومهنی رقم بزنیم.

گفتنی است در این جلسه مدیران واحدهای شهرداری ضمن ارائه گزارش عملکرد، به بیان مشکلات و مسائل مربوط به حیطه کاری و کم و کاستی های موجود در واحد خود پرداختند و پیشنهاداتی را نیز ارائه نمودند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا