فرماندار پردیس در نشست صمیمی با خبرنگاران:

رسانه پاک و متعهد باید در شهرستان پردیس به مرجعیت برسد

محسن قضاتلو فرماندار شهرستان پردیس در نشستی صمیمی با خبرنگاران شهرستان، از مشکلات و دغدغه های این قشر تلاشگر در شهرستان آگاه شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری، در ابتدای این نشست و پس از معرفی خبرنگاران، هر یک از افراد حاضر به بیان سابقه فعالیت، مشکلات و دغدغه های شغل خبرنگاری و همچنین مسائل و مشکلاتی که در ارتباط خود با مردم انعکاس یافته است پرداختند.

در ادامه نیز فرماندار پردیس با تاکید بر اینکه ارزیابی وی از خبرنگاران در مدت تصدی فرمانداری هم از نظر کیفیت و کمیت اخبار و هم سلامت و فعالیت حرفه‌ای خوب و مثبت است افزود: رسانه پاک و متعهد باید در شهرستان به مرجعیت برسد و خبرنگاران باید کمک کنند تا ضمن پرهیز از به وجود آمدن حاشیه، از تهدیدهای موجود نیز به عنوان یک فرصت بهره برد.

فرماندار پردیس خاطرنشان کرد: پایگاه داده کافی و به روز از شهرستان وجود ندارد و حضور رسانه ها و کمک خبرنگاران می‌تواند در تهیه و تکمیل این پایگاه داده برای برنامه ریزی و رفع مشکلات شهرستان موثر باشد.

فرماندار پردیس رعایت اخلاق حرفه ای، تقوا و حفظ آبروی افراد را در حرفه خبرنگاری به اندازه تبحر در تهیه و بسط و انتشار اخبار مهم دانست و گفت: همه افراد لازم است مسئولیت اجتماعی خود را به انجام برسانند و خبرنگاران هم با انتشار اخبار صحیح و انعکاس مشکلات مردم به صورت خالصانه می توانند یاریگر مدیریت شهرستان در اداره امور و بهبود وضعیت خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان باشند.

در انتهای این نشست صمیمانه و پس از پاسخگویی فرماندار به سوالات خبرنگاران در حوزه های زیرساختی و روبنایی، فرماندار پردیس به خبرنگاران قول داد تا بصورت فصلی پای صحبت‌های این عزیزان نشسته و به سوالات خبرنگاران در حوزه‌های مختلف پاسخ دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا