فرمانده ناحیه مقاومت پردیس:

رسالت اصلی بسیج خدمت به مردم است

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان پردیس با بیان اینکه رسالت اصلی خود را خدمت به مردم می‌دانیم گفت: دشمنان نظام جنگ ترکیبی تمام عیاری را به راه انداخته و همه شاهدیم که بسیجیان جان بر کف از همان روزهای اول کنار مردم بودند.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از ایرنا، سرگرد ابراهیم گرمابدری روز یکشنبه در آیین تکریم از فرماندهان حوزه ها و پایگاههای مقاومت شهر بومهن اظهار کرد: بسیج از همان روزهای نخست اغتشاشات وظیفه خود دانست که حافظ آرامش و امنیت مردم باشد و در این راه نیز شهدای والامقامی تقدیم کرد.

وی اظهار داشت: در سه بخش پردیس، بومهن و جاجرود ۱۲ ناحیه مقاومت محلات و ۱۲۰ پایگاه مقاومت در مساجد، محلات و اماکن متبرکه فعال است و هفته بسیج فرصتی برای تجلیل از زحمات مخلصانه بسیجیانی است که بی هیچ چشمداشتی در همه میادین حضور دارند.

این مسئل با اشاره به ظرفیت بسیج در شهر بومهن، افزود: در چهار حوزه مقاومت محلات ۴۸ پایگاه داریم که خواهران و برادران مخلص بسیجی در آنها به خدمات رسانی مشغول هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان پردیس یادآور شد: با مشارکت و حمایت شهرداری بومهن شاهد حضور فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج با هدف ایجاد تعامل بیشتر با شهرداری برای خدمات رسانی بیشتر و بهتر به شهروندان هستیم.

شهردار بومهن نیز در این آیین ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: به بسیجی بودن خود افتخار و از تیزبینی و بصیرت فرماندهان و بسیجیان جان برکف در روزهای سخت حوادث اخیر و مقابله با اغتشاشگران تشکر می کنم.

مجتبی رضازاده با بیان اینکه امروز بسیج، یکی از ارکان اساسی قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود، اظهار داشت: با توجه به جایگاه ویژه بسیج در جامعه و ارتباط مستقیم با قشرهای مختلف مردم، آگاه‌سازی و تبیین مسائل مختلف فرهنگی و روشنگری در مقابل جنگ رسانه‌ای و مستمر دشمن توسط یادگاران جنگ تحمیلی ضرورت خاصی دارد.

وی ادامه داد: بسیجیان پایه های نظام انقلاب اسلامی هستند که از ابتدای شکل گیری انقلاب در گروه‌های مردمی با خلوص نیت و با قدرت و اقتدار حضور داشتند و هر جا که نظام نیاز به یاریشان داشته با خلوص نیت و اشتیاق برای همیاری و همدلی با مردم حاضر شدند.

شهردار بومهن خاطرنشان کرد: همه باید خود را موظف به حرکت در مسیر پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی آرمان های والای انقلاب و منویات مقام معظم رهبری بدانیم و برای حفاظت از انقلاب تلاش کنیم تا بتوانیم ثمرات بزرگ و ماندگاری به دست بیاوریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا