اتفاقی بزرگ در فرستنده تلویزیونی شرق تهران

راه اندازی ایستگاه تخصصی فرستنده تلویزیونی در پردیس تا پایان سال

با مشارکت سازمان صدا و سیما و شرکت عمران پردیس ایستگاه تخصصی فرستنده صدا و سیما در پردیس تا پایان سال راه اندازی خواهد شد.

به گزارش صبح پردیس، معاون فنی سازمان صدا و سیما در حاشیه بازدید از مکان تخصیص یافته به احداث ایستگاه فرستنده صدا و سیما در پردیس گفت: با راه اندازی ایستگاه تخصصی فرستنده صدا و سیما ساکنان پردیس و نواحی قادر خواهند بود از همه شبکه‌هایرادیویی، تلویزیونی و شبکه‌های دیجیتال بهره‌مند شوند.
دکتر علیدادی گفت: این ایستگاه با توجه به موقعیت فوق‌العاده‌ای که داردمی‌تواند شهرهای شرقی استان تهران از جمله دماوند، آبعلی و همچنین جنوب تهران و حتی بخشی از شهر تهران را پوشش دهد.

وی افزود: تجهیزات راه اندازی این ایستگاه پیش بینی شده و در صورت احداث ساختمان آن به دست شرکت عمران تا پایان سال این ایستگاه راه اندازی خواهد شد.
هدایت مدیرعامل شرکت عمران پردیس نیز گفت: با تعامل خوبی که با صدا و سیما داشتیم زمین مورد نظر ایستگاه در اختیار صدا و سیما قرار گرفته است و کار ساخت بنا و امور زیربنایی آن به‌زودی آغاز خواهد شد و پیش بینی ما این است تا قبل از پایان سال کار ساخت این مجموعه به پایان برسد.

شهرهای پردیس، بومهن، دماوند و آبعلی به دلیل ضعیف بودن سیگنالتلویزیونی و رادیویی قادر به دریافت تصاویر تلویزیونی و دیجیتال نیستند با را راه اندازی این ایستگاه فرستنده این مشکل حل خواهد شد. افق جمعیتی شهر پردیس 700 هزار نفر است و این در حالی است که حدود400 هزار نفر در شهرهای اطراف شهر پردیس ساکن هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا