بازدید کاروان «راهیان جهاد کبیر» از پارک فناوری پردیس

کاروان «راهیان جهاد کبیر» ابتکاری نو است که با همکاری ستاد فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و قرارگاه مرکزی دانش‌بنیان شیخ بهایی فعالیت خود را آغاز کرده است.

به گزارش صبح پردیس، بخشی از بازدیدهای کاروان «راهیان جهاد کبیر» با همکاری ستاد فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی در راستای فعالیت‌های مشترک با رویکرد فرهنگ‌سازی و معرفی اقتصاد دانش‌بنیان و آشنایی با فعالیت‌های فناورانه پارک‌های علم و فناوری برگزار می‌شود که با بازدید این کاروان از پارک فناوری پردیس و دستاوردهای شرکت‌های عضو، فعالیت کاروان شروع شد.

در این بخش از بازدیدها آشنایی با دستاوردهای عرضه‌شده توسط شرکت‌های مستقر در پارک‌ها و مراکز فناوری انتقال تجارب به‌دست‌آمده به گروه‌ها و افرادی که تازه در این راه قدم می‌گذارند. نشان دادن دستاوردهای جمهوری اسلامی و ترسیم جایگاه پیش روی نظام علم و فناوری کشور و درنهایت هویت بخشی و تعیین نقش برای نخبگان و فرهیختگان در تحقق سیاست‌های فناورانه کشور دنبال می‌شود.

مخاطبین این کاروان عمدتاً از افراد تصمیم‌ساز، تصمیمم گیرنده و یا ایفاگر نقشی حتی کوچک در فرایند پیشرفت نظام علم و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان کشور هستند که به‌طور اجمالی صاحبان کسب‌وکار، صاحبان سرمایه، دانشجویان، دانش آموزان، اساتید، مسئولان و مدیران علمی و پژوهشی سازمان‌ها و نهادهای دولتی، عمومی و خصوصی و اقشار مختلف موثر در اکوسیستم اقتصاد دانش‌بنیان کشور هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند با رجوع به آدرس اینترنتی سامانه کاروان راهیان جهاد کبیر برای شرکت در این بازدیدها ثبت‌نام کرده و از خدمات این بازدیدها بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا