راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرستان پردیس برگزار شد

راهپیمایی روز ۱۳ آبان در شهرستان پردیس با حضور اقشار مختلف مردم، دانش‌آموزان شهرستان پردیس و مسئولان پردیس برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس، پیش از ظهر امروز راهپیمایی 13 آبان با حضور مردم ولایتمدار، امام جمعه، فرماندار و معاونین فرماندار، فرمانده‌های انتظامی و سپاه، دادستان، رئیس دادگستری شهرستان پردیس، شهرداران پردیس و بومهن، اعضای شورای شهر، بخشداران، اتحادیه صنفی، اصناف، دانشجویان و دانش‌آموزان و… از شهرهای بومهن، جاجرود و شهر پردیس از میدان عدالت به سمت میدان امام خمینی(ره) برگزار شد.

در پایان این مراسم سردار عبدالفتاح اهوازیان از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس ضمن اعلام انزجار از تهدیدات پوشالی و صحبت‌های رئیس جمهور آمریکا در خصوص هشت سال دفاع مقدس ایران سخنرانی کرد.

بنابر این گزارش راهپیمایان در این راهپیمایی با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر ضد ولایت فقیه و… انزجار خود را از اقدامات آمریکایی‌ها اعلام کرده و در پایان قطعنامه روز 13 آبان قرائت شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسین توسلی امام جمعه پردیس در پایان این مراسم در جمع خبرنگاران در خصوص پیام حضور پرشور شهروندان پردیسی به دشمنان انقلاب، اظهار داشت: پیام این حضور شدت نفرت مردم ایران از آمریکا و سردمداران این کشور است.

وی گفت: در این مراسم نه تنها دانش‌آموزان، فرهنگیان و دانشجویان بلکه اقشار مختلف مردم شرکت کرده و اعلام کردند هر چه آمریکا توطئه‌های بیشتری برای وضع تحریم‌های جدیدتر و شدیدتر انجام دهند ما نفرتمان از این کشور بیشتر می‌شود.

توسلی بیان داشت: این حضور پرشور نشان از وحدت، یکدلی، همدلی و ولایتمداری مردم غیور کشورمان دارد.

امیر الله حقیقی فرماندار شهرستان پردیس پس از این مراسم در جمع خبرنگاران در خصوص پیام حضور پرشور و گسترده مردم و دانش آموزان در راهپیمایی ۱۳ آبان، ضمن تقدیر از شهروندان غیور و ولایتمدار شهرستان پردیس برای حضور پرشور و با شکوه‌ در این راهپیمایی، اظهار کرد: دشمن نظام و انقلاب به خصوص در راس آن آمریکای جنایتکار در هر زمانی توطئه‌ای جدید را علیه نظام جمهوری اسلامی تدارک می‌بیند.

وی گفت: این توطئه‌ها باعث می‌شود مردم ما مصمم‌تر شوند و با وحدت کامل در کنار رهبری و مسوولین پیام دندان شکنی را به دشمنان نظام می‌دهند.

حقیقی با بیان اینکه امروز هم مردم ما در سراسر کشور از جمله پردیس حضوری پرشور و بی‌نظیر داشتند، بیان داشت: آمریکا دو روز پیش قطعنامه‌ای جدید علیه نظام و مردم ایران اعمال کرد و علی‌رغم این اقدام خصمانه آمریکایی‌ها حضور پرشور و بی‌نظیر مردم را در راهپیمایی شاهد هستیم.

فرماندار پردیس اذعان داشت: مردم آمدند تا بگویند آمریکایی‌ها اگر هزاران قطعنامه دیگر هم علیه کشور ما صادر کنند ما تا پای جان، پشت نظام، انقلاب و ولایت ایستاده‌ایم و از خون شهدا حراست خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: این جمعیت پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان پردیس نشان می‌دهد مردم پای انقلاب و نظام ایستاده‌اند و از آرمان‌های امام راحل به خوبی حفاظت خواهند کرد.

غلامرضا حسنوند فرمانده انتظامی شهرستان پردیس پس از این مراسم در جمع خبرنگاران در خصوص پیام حضور پرشور شهروندان، دانشجویان، دانش آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی ۱۳آبان به دشمنان انقلاب، اظهار داشت: مردم ما هوشیار و بیدار هستند و به فرامین امام و رهبرشان توجه می‌کنند.

وی گفت: مردم ما موقعیت شناس و بصیر هستند و هر زمانی که تهدیدات دشمن را مشاهده کنند با تمام قوا در صحنه حاضر می‌شوند.

حسنوند افزود: دشمنان ما و در رأس آن آمریکای جنایتکار اقدام به تهدید کشور کردند و مردم ما این را دیدند و پای کار آمدند و به ندای رهبرشان لبیک گفتند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس بیان داشت: مردم ما با حضورشان ثابت کردند همیشه پشت نظام، انقلاب و رهبری ایستاده و خون و جانشان را فدای انقلاب اسلامی خواهند داد.

در ادامه سردار عبدالفتاح اهوازیان از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس، در جمع خبرنگاران در خصوص پیام این حضور پرشور، اظهار داشت: امسال به دلیل شرایط ویژه‌ای که وجود دارد، مردم ما احساس مسوولیت کرده و پرشورتر، باشکوه‌تر و چندین برابر سال‌های گذشته در این مراسم شرکت کردند.

وی گفت: از ابتدا در راهپیمایی شهرستان پردیس کاروان‌های گسترده‌ای از دانش آموزان، معلمین، فرهنگیان و اقشار مختلف مردم حاضر شدند و تا پایان مراسم کاروان های متعدد و بسیاری از نقاط مختلف به این جمع عظیم پیوستند.

اهوازیان افزود: این شور و شوقی که در بین جوانان، دانش‌آموزان و دانشجویان وجود دارد تحقق وعده‌ای است که رهبر معظم انقلاب دادند و اعلام فرمودند، رویش بسیار بیشتر از ریزش است.

فرمانده هشت سال دفاع مقدس بیان داشت: قطعاً این دانش‌آموزان و دانشجویان مملکت ما را در آینده حفظ می‌کنند و پیشرفت روز افزونی را در کشور شاهد خواهیم بود.

کوروش گلریز شهردار پردیس پس از این مراسم در جمع خبرنگاران در خصوص پیام حضور پرشور دانش آموزان، دانشجویان و فرهنگیان در راهپیمایی 13 آبان، ضمن تقدیر از حضور پرشور دانش‌آموزان، مردم ولایتمدار و آگاه شهر پردیس در راهپیمایی عظیم، اظهار داشت: امروز روز ۱۳ آبان ماه، روز دانش آموز و روز ملی استکبار است و همانگونه که مشاهده کردید استقبال گسترده و بی‌نظیری از این راهپیمایی صورت گرفت.

وی گفت: خدا را شاکریم که توانستیم راهپیمایی باشکوهی برگزار کرده و پیام روشن و واضحی را به دشمنان انقلاب از جمله آمریکایی‌ها و سراسر دنیا مخابره کنیم.

گلریز افزود: تمام کسانی که می‌گفتند ۱۳ آبان اتفاقات نامیمونی رخ خواهد داد، دیدند که
مردم ما همیشه در صحنه هستند و این مشکلات را با همدلی، وحدت و یکدلی حل می‌کنند.

شهردار پردیس بیان داشت: مردم ما نشان دادند که همچنان در صحنه خواهند بود و توطئه‌های دشمنان را با اینگونه حضورها خنثی خواهند کرد.

سعید علی بخشی شهردار بومهن پس از این مراسم در جمع خبرنگاران در خصوص پیام حضور راهپیمایان روز ۱۳ آبان به دشمنان انقلاب، اظهار داشت: امروز مراسم پرشور، باشکوه و بی‌نظیری را شاهد بودیم و دشمنان انتظار همچین مراسم و حضور بی‌نظیری را از سوی مردم ایران نداشتند.

شهردار بومهن گفت: مردم ما ثابت کردند همیشه و در هر زمان پشت نظام، انقلاب، آرمان‌های امام راحل، شهدا و ولی فقیه ایستاده‌اند و اجازه نمی‌دهند افکار پوچ و بیهوده دشمنان باعث بروز مشکلاتی در کشور شود.

وی بیان داشت: جمعیت مردم از تمام اقشار دانش‌آموزان، دانشجویان، مسوولین و اقشار مختلف مردم از پیر و جوان، زن و مرد نشان از وحدت و انسجام داشت.

شهردار بومهن، اظهار کرد: پیام این حضور بسیار واضح است و آن این است که تمام مردم پشت نظام، انقلاب، ولایت، رهبری ایستاده و تا آخرین قطره خون از کشور و ولایت حمایت می‌کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا