راه‌اندازی مرکز پاسخگویی متقاضیان مسکن مهر پردیس

شرکت عمران پردیس برای ارائه کامل خدمات اداری به‌صورت غیرحضوری مرکز خدمات پاسخگویی را راه‌اندازی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس از شبکه خبری تهران نیوز، فرهاد عزیزی مدیر اجرایی مسکن پردیس با توضیح اینکه مرکز پاسخگویی متقاضیان مسکن مهر و نهضت ملی مسکن با سطح گسترده‌ای از خدمات راه‌اندازی شد، گفت: مرکز تماس متقاضیان که از دی ماه سال گذشته مجددا به چرخه خدمات‌رسانی افزوده شد، از ابتدای تیر ماه با سرشماره 02174594 در اختیار کلیه مالکان قرار گرفت و متقاضیان دریافت خدمات می‌توانند به‌صورت تلفنی در روزهای کاری از ساعت ۶:۳۰ الی ۱۴:۳۰ در همه حوزه‌های خدمات‌رسانی از کارشناسان مربوطه کسب اطلاع نمایند.

عزیزی افزود: کلیه تماس‌ها بر بستر سامانه خدمات الکترونیک متقاضیان ثبت خواهد شد و در صورت نیاز به مکاتبه و یا ارائه مدارک برای دریافت خدمات‌، این موضوع توسط کارشناس مربوطه رهگیری و پیگیری می‌شود.

مدیر اجرایی مسکن پردیس در ادامه گفت: هم اکنون بسیاری از خدمات بر بستر وب در دسترس عموم می‌باشد اما شرکت عمران در نظر دارد تا به‌عنوان اولین شهر جدید در سطح کشور و در راستای تحقق وعده دولت الکترونیک طی یک ماه آینده کلیه خدمات را به‌صورت الکترونیک و غیرحضوری در اختیار متقاضیان قرار دهد.

در همین راستا طی روزهای اخیر جلسات متعددی با مسئولین پشتیبان سامانه خدمات الکترونیک، همکاران بانک مسکن و همچنین کارشناسان مربوطه برگزار شد و به زودی در راستای کاهش مراجعات حضوری و سهولت در انجام امورات اداری و همچنین قطع واسطه‌گری، کلیه خدمات به مالکان مساکن حمایتی به‌صورت غیرحضوری و بر بستر وب انجام خواهد شد. در همین راستا شایسته است که کلیه متقاضیان قبل از انجام امورات جاری به سامانه www.pardis.city مراجعه نمایند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا