رئیس ورزش و جوانان پردیس: همایش دوچرخه‌سواری هرماه در بومهن و پردیس برگزار می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس گفت: مقرر شده است که همایش دوچرخه‌سواری هرماه در شهرهای بومهن و پردیس برگزار شود.

به گزارش صبح پردیس؛ محمد سیفی در حاشیه برگزاری همایش دوچرخه‌سواری در بومهن در خصوص برگزاری این همایش، اظهار داشت: این همایش به مناسبت هفته نیروی انتظامی و با همکاری اداره ورزش و جوانان، هیأت دوچرخه‌سواری شهرستان پردیس، شورای اسلامی شهر، شهرداری و سازمان حمل‌ونقل عمومی شهرداری بومهن برگزار شد.

وی افزود: برگزاری این همایش به‌عنوان نخستین دوره با حضور 150 دوچرخه‌سوار و با مسؤولان همراه بوده است و دوچرخه‌سواران مسیر بیش از سه کیلومتری تعیین‌شده را رکاب زدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس افزود: همچنین طی این رقابت، فرماندار شهرستان پردیس در کنار دیگر دوچرخه‌سواران از ابتدا تا انتهای مسیر را رکاب زد.
سیفی ادامه داد: با توجه به اینکه ما باید به سمت محیط‌زیست سالم و پاک برویم، در این همایش مقرر شد با مکاتباتی که صورت می‌گیرد تعداد 20 تا 25 دستگاه دوچرخه توسط شورای اسلامی شهر بومهن برای استفاده شهروندان و همه‌گیر شدن فرهنگ دوچرخه‌سواری در اختیار اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس قرار گیرد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس اضافه کرد: با تعاملات به وجود آمده مقرر شد، طی هر ماه دو مسابقه دوچرخه‌سواری در شهرهای بومهن و پردیس برگزار شود.

سیفی تصریح کرد: در پایان این همایش از سوی سازمان حمل‌ونقل عمومی شهرداری بومهن به 10 نفر از شرکت‌کنندگان به‌ قیدقرعه، هدایای ارزشمندی اهدا شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا