رئیس شورای شهر بومهن: شهردار بومهن یک هفته پس از استیضاح، با اکثریت آراء ابقا شد

شهردار بومهن که مدتی است برای استیضاح به پارلمان شهری بومهن رفت‌وآمد می‌کند، امروز توانست با کسب نظر اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر بومهن به‌کار خود ادامه دهد.

به گزارش صبح پردیس؛ علی‌اکبر رجایی نیا رئیس شورای اسلامی شهر بومهن ساعتی پیش ضمن حضور در جمع خبرنگاران از ابقای شهردار بومهن خبر داد و جزئیات این استیضاح را بازگو کرد.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر عملکرد شهردار و شهرداری از وظایف شورای اسلامی شهر است اظهار داشت: چندی است سوالاتی پیرامون فعالیت‌های شهردار برای اعضای شورای شهر به وجود آمده بود که برای پاسخگویی، سؤالات را برای شهردار ارسال کردیم.

رئیس شورای اسلامی بومهن تصریح کرد: اعضای شورا در نظر داشتند پیش از تشرف شهردار به کربلای معلی جلسه استیضاح را برگزار کنند، اما درنهایت تصمیم به برگزاری جلسه پس از سفر وی گرفته شد.

رجایی نیا اضافه کرد: شهردار بومهن در هفته گذشته پس از بازگشت از سفر زیارتی خود در صحن علنی شورا حضور یافت، اما جمع‌بندی و اعلام نتیجه جلسه به‌روز گذشته موکول شد.

وی از طرح سؤالات در رابطه با عدم سکونت شهردار در بومهن، نداشتن نظارت کافی بر ساخت‌وسازهای غیرمجاز، اجرا نکردن برخی از مصوبات شورا که دارای تأییدیه کمیته انطباق بوده‌اند، کاهش درآمدهای شهرداری، افزایش هزینه‌های شهر و شهرداری، رشد تعداد پرسنل مجموعه شهرداری و عدم استفاده از کارکنان در جایگاه‌های تخصصی خود خبر داد.

رئیس شورای اسلامی بومهن بابیان اینکه طرح سؤال از شهردار بومهن انجام و وی توضیحاتی پیرامون سوالات ارائه کرد بیان داشت: دو مصوبه شورای شهر که شهرداری تن به اجرای آن نداده است، به اداره راهنمایی و رانندگی و اورژانس مربوط می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر در پایان به ابقای شهردار با کسب اکثریت آرا در پارلمان شهری اشاره کرد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا