رأی‌گیری در 103 شعبه شهری و روستایی در شهرستان پردیس

رییس حوزه انتخابیه و فرماندار شهرستان پردیس با اشاره به اینکه بخشی از انتخابات در شهر پردیس و شهر بومهن از الکترونیک به دستی تغییر یافت، گفت: در شهرستان پردیس 103 شعبه شهری و روستایی در حال رأی‌گیری می‌باشند و تمام دستگاه‌های نظارتی، قضایی، انتظامی و امنیتی در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.
به گزارش صبح پردیس، مرتضی حیدری، با درود بر مردم دلیر و شریف ایران اسلامی برای حضور پرشور پای صندوق‌های رأی، اظهار کرد: ایام تبلیغات انتخابات به بهترین نحو در پردیس سپری شد و امروز جوانان با شور و امید پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و انتخابات پردیس نیز مانند سایر نقاط کشور در امنیت کامل و پرشور در حال برگزاری است.
وی با اشاره به تغییر روند رأی دادن در بخشی از این شهرستان از الکترونیک به‌دستی، به دستور ستاد انتخابات استان تهران، افزود: این امر هیچ تأثیری در روند رأی گیری نداشت و جای هیچ نگرانی و دغدغه نیست.
حیدری نیروهای نظامی، امنیتی و قضایی تسلط کامل بر تمام جغرافیای شهرستان ری دارند و با نظم و انضباط در راستای برگزاری یک انتخابات قانون‌مند فعالیت دارند.

رئیس هیئت اجرای انتخابات شهرستان پردیس از برگزاری جلسات امنیتی و هیئت اجرایی در شهرستان و بخش‌های تابعه خبر داد و خاطرنشان کرد: در شهرستان پردیس 103 شعبه شهری و روستایی در حال رأی‌گیری می‌باشند و تمام دستگاه‌های نظارتی، قضایی، انتظامی و امنیتی در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.
حیدری ادامه داد: درصورتی‌که شایعاتی مبنی بر تخلف و بی‌قانونی را شنیدند پیش از گسترش دادن آن ابتدا مستندات را بررسی کرده و در صورت صحت این موارد را به ستاد انتخابات و یا کمیته امنیتی ستاد اطلاع دهند تا تخلفات ثبت و برخوردها به‌صورت کاملاً قانونی انجام گیرد.
فرماندار پردیس با اشاره به تقسیم تعرفه‌ها و ملزومات شعب اخذ رأی توسط هیئت اجرایی با حضور هیئت نظارت انتخابات، گفت: این اقلام برای ناحیه‌ها و شعب تقسیم‌بندی و به ناحیه‌ها ارسال‌شده است تا از آنجا فرآیند تقسیم بین شعب انجام‌شده و از هشت صبح تمامی 103 شعبه با آمادگی کامل به استقبال رأی دهندگان آمده‌اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا