سرپرست شرکت عمران شهر پردیس:

دیگر منتظر انبوه‌ساز نیستیم/ با حضور اورژانس رفع نقص، مشکلات واحدهای تحویلی مسکن مهر پردیس را حل می‌کنیم

سرپرست شرکت عمران شهر پردیس با اشاره به موضوع تکمیل جزییات باقی‌مانده پروژه‌های تحویلی اشاره کرد و گفت: برای رفع نواقص پروژه‌ها در چارچوب دستورالعمل تحویل واحد، دیگر منتظر انبوه‌ساز نیستیم و ضمن برخوردهای قانونی با نامتعهدین، با حضور اورژانس رفع نقص، مشکلات واحدهای تحویلی مردم را حل خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس، عصر امروز با شرکت حدود 100 نفر از عوامل فنی و مدیران عامل شرکت‌های سازنده پروژه‌های مسکن مهر، نشستی در حضور سرپرست شرکت عمران، عضو هیئت مدیره و معاون فنی و اجرایی شرکت عمران برگزار شد و برای حل مشکلات مربوط به باقی‌مانده پروژه‌ها بحث و تبادل نظر شد.

در ابتدا سازندگان تعدادی از پروژه‌های فازهای 5، 8 و 9 به نمایندگی از انبوه‌سازان مسکن و همچنین یکی از شرکت‌های مشاور، با حضور در پای تریبون عمده مشکلات مربوط به پروژه‌ها را بیان نمودند.

در ادامه نظری‌نیا، عضو هیئت مدیره شرکت عمران، به صحبت پرداخت و تحویل بیش از 60 هزار واحد مسکن مهر را نتیجه پیگیری‌ها و ریل‌گذاری‌هایی دانست که در گذشته انجام شده است.

نظری‌نیا گفت: اکنون می‌بایست در مورد مسائل فرهنگی و اجتماعی شهر پردیس و همچنین تکمیل پروژه‌هایی که دیرتر آغاز شده صحبت و تصمیم‌گیری کنیم ولی به هر دلیلی برخی از پروژه‌ها هنوز به اتمام نرسیده و می‌بایست هرچه زودتر تکمیل و تحویل داده شود.

وی افزود: با اعلام عضو هیئت مدیره شرکت عمران برای حل مسائل انبوه‌سازان هر آن چه نیاز باشد در قالب چارچوب‌ها اقدام خواهد شد؛ مشکلاتی که حل آن باعث گره گشایی از مشکلات مردم خواهد شد.

پیرفرشی سرپرست شرکت عمران پردیس نیز با بیان این که هر مدیری برای تصمیم‌گیری باید شنونده حرف تمام ذی‌نفعان باشد تا تصمیم درستی بگیرد، اظهار کرد: این نشست‌های عمومی با حضور عوامل فنی و سازندگان پروژه‌ها ادامه‌دار خواهد بود.

به گفته سرپرست شرکت عمران، زنجیره تولید مسکن یک زنجیره ساختاری است و باید همه عوامل به درستی کار کنند تا تولید آسیب نبیند، تامین مالی و برخی رکودها و نوسانات در گذشته باعث شد تا آسیب زیادی به تولید مسکن در پردیس وارد شود.

پیرفرشی ادامه داد: در دوران دکتر هدایت شاهد یک مدیریت جهادی بودیم و تلاش شبانه‌روزی ایشان را همه به چشم دیدیم. قطعا این مسیر ادامه دارد و مجموعه شرکت عمران در همان مسیر به جهاد خود ادامه خواهد داد. نگاه اعتمادآمیز ما ادامه دارد و از همه عوامل درخواست می‌کنیم که با انرژی مضاعف، پرونده سنگین مسکن مهر را به سرانجام برسانیم.

وی تصریح کرد: سازندگان از این جهت مطمئن باشند که هم روند رسیدگی‌ها تسریع خواهد شد و هم پرداخت‌های مالی در قالب کارشناسی دقیق در یک کمیته، به صورت منظم ادامه خواهد داشت.

پیرفرشی ضمن تحسین روحیه جهادی و توسعه‌ای جعفری، معاون وزیر و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید، اعلام کرد که همه باید از ظرفیت به وجود آمده بهره ببریم و از این فرصت برای حل مشکلات مردم استفاده کنیم.

سرپرست شرکت عمران در پایان به موضوع تکمیل جزییات باقی‌مانده پروژه‌های تحویلی اشاره کرد و گفت: برای رفع نواقص پروژه‌ها در چارچوب دستورالعمل تحویل واحد، دیگر منتظر انبوه‌ساز نیستیم و ضمن برخوردهای قانونی با نامتعهدین، با حضور اورژانس رفع نقص، مشکلات واحدهای تحویلی مردم را حل خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا