28 دیوارکشی غیرمجاز در اراضی کشاورزی پردیس تخریب شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پردیس با تأکید بر جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی پردیس گفت: 28 مورد دیوارکشی غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان تخریب شد.

به گزارش صبح پردیس، علی عابدی عصر از تخریب 28 مورد دیوارکشی و ساخت‌وسازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در چند روز گذشته 12 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان پردیس از دست متصرفان بازپس‌گیری شد.

وی افزود: در راستای اجرای حکم قلع‌وقمع صادره و همچنین اجرای تبصره دو ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی و با هماهنگی دادستان و همراهی یگان ویژه نیروی انتظامی شهرستان پردیس، 28 مورد بنای دیوارکشی و ساخت‌وسازهای غیرمجاز تخریب شد.

به گفته عابدی در مناطق کرشت، طاهرآباد، گل خندان و کردنبرد پردیس این تخلفات گزارش شد که این اراضی کشاورزی به چرخه تولید محصولات کشاورزی بازگشت.

وی با تأکید بر حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها گفت که با تمام توان با ساخت‌وسازهای غیرمجاز مقابله می‌کنیم و در این راستا پیگیر اجرای احکام تخریب صادر شده هستیم.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پردیس یادآور شد که اجرای احکام صادرشده از سوی مراجع قضایی نیازمند پیگیری و هماهنگی‌های بسیاری است که کارشناسان حقوقی و نیز کارشناسان امور اراضی شهرستان مجدانه در صدد انجام آن هستند.

وی گفت: اراضی کشاورزی فقط مخصوص عملیات کاشت و برداشت محصولات کشاورزی است و با هرگونه دخل و تصرف و ساخت‌وسازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا