دیدار مسئولان شهرستان پردیس با خانواده شهید مدافع حرم سردار حسین محمدی

مسئولان شهرستان پردیس با خانواده شهید مدافع حرم “سردار حسین محمدی ” که در تاریخ ۳۰ دی ماه در عملیات تروریستی رژیم اشغالگر قدس در سوریه به مقام رفیع شهادت رسید، دیدار کردند.

️به گزارش صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شهرداری بومهن، شامگاه چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه، جمعی از مسئولان شهرستان پردیس، از جمله فرماندار، امام جمعه، شهرداران بومهن و پردیس، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه، روسای ادارات بنیاد شهید، حفظ ارزشهای دفاع مقدس و آموزش و پرورش شهرستان با حضور در منزل سردار شهید حسین محمدی با خانواده این شهید گرانقدر دیدار و گفتگو کردند.

️در این دیدار عبدا… میرزایی شهردار بومهن، ضمن ابراز ارادت قلبی خود به شهدا و خانواده های معزز آنها، اظهار داشت: از جان گذشتگی و رشادت شهدای غیور و دلیر سرزمین مان آرامش و آسایش امروز ما را سبب شده است و این حقیقت همواره می بایست مد نظر ما باشد.

️وی ادامه داد: ارج نهادن به مقام شامخ و بلند مرتبه شهدا و خانواده ایشان جزو وظایف اصلی مدیریت شهری بومهن است و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره ایشان جزو دغدغه های ماست.

️همچنین در جریان این دیدار، هریک از مسئولان حاضر ضمن گرامیداشت یاد سردارشهید حسین محمدی، از صبر و بردباری خانواده محترم شهید تقدیر کردند.

️در ادامه این دیدار، خانواده معزز این شهید مدافع حرم نیز هرکدام به توصیف گوشه ایی از فضائل اخلاقی شهید پرداختند و خاطراتی از زندگی با برکت ایشان ابراز نمودند.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا