دیدار فرماندار پردیس با مدیران مدارس شهرستان پردیس

نشست صمیمی عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس با مدیران مدارس شهرستان به مناسبت دهه مبارک فجر و در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، در محل سالن اجتماعات الغدیر شهر پردیس برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس، فرماندار پردیس در این جلسه با اشاره به اینکه نسل جدید انقلاب توانایی خوبی در تحلیل مسائل مختلف دارد گفت: وظیفه ما است که اطلاعات درستی را به این نسل بدهیم که بتوانند درست تحلیل کنند و نتیجه بگیرند زیرا نسل امروز ما نمی‌دانند در دوران طاغوت شرایط کشور به چه صورت بوده و چگونه مردم نظام اسلامی را به پیروزی رساندند.

رضایی خاطرنشان کرد: تفاوت عمده انقلاب ما با دیگر انقلاب‌ها این است که از همه اقشار و همه افراد در پیروزی این انقلاب و در روند مبارزات آن نقش داشتند و این انقلاب یک انقلاب کاملا مردمی و برگرفته از درخواست‌های مردم بوده و هست.

فرماندار پردیس اضافه کرد: شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی شعار محوری مردم در دوران پیروزی انقلاب بوده و این نشان می‌دهد که در دوران طاغوت هیچ کدام از این سه موضوع وجود نداشته اما امروز آزادی سیاسی و اجتماعی وجود دارد و ما به استقلال کامل رسیده‌ایم و نظر مردم ملاک است و باید در اولویت باشد.

فرماندار پردیس تصریح کرد: مردم نقش کلیدی و اساسی در پیروزی انقلاب و در جنگ تحمیلی داشته‌اند و این نقش باید همیشه نمود داشته باشد و در این دوران، کم توجهی به درخواست ها، آرمانها، رشادت ها و مطالبات مردم بزرگترین خیانت است و باید بدانیم کسی از جای دیگر به کمک ما نمی آید و همه وظیفه داریم با اصلاح نفس خویش برای اصلاح امور قدم برداریم و به دلیل سرعت تغییر رویدادها، دقت نظر و توجه بیشتری بر اتفاقات روزمره وجود داشته باشد و خطاها و ایرادها را برطرف کنیم تا مردم با دلگرمی و امید بیشتری پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند.

وی شرکت در انتخابات را یک وظیفه شرعی و ملی دانست و گفت: حضور مردم در انتخابات بسیاری از مشکلات کشور در مجامع ملی و بین المللی را بر طرف خواهد کرد و مدیران مدارس وظیفه دارند در این رابطه روشنگری کنند و بر ارزش و اهمیت رای تک تک افراد تاکید کنند تا به لطف الهی انتخاباتی پرشور را پیش رو داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا