به مناسبت هفته نیروی انتظامی انجام شد؛

دیدار فرماندار پردیس با فرمانده انتظامی شهرستان

فرماندار شهرستان پردیس به مناسبت هفته نیروی انتظامی با بهزاد عبدبان فرمانده انتظامی شهرستان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری پردیس، رئیس شورای تامین شهرستان پردیس به همراه توکل لطفی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان و دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان، ضمن تبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی، از فعالیت ها و اقدامات موثر این فرماندهی برای ارتقا و پایداری نظم و امنیت شهرستان قدردانی کردند.

رضایی در این دیدار اقتدار، عزت، اخلاق مداری و همراهی با مردم را سرلوحه فعالیت های نیروی انتظامی دانست و گفت: جلب مشارکت مردم در امنیت پایدار بسیار مهم است و نیروی انتظامی توانسته با اقدامات خود این مشارکت را جلب کند که امنیت موجود در جامعه از ثمرات این همدلی و مشارکت است.

رئیس شورای تامین شهرستان پردیس در ادامه برنامه ها و اقدامات انجام گرفته توسط فرماندهی انتظامی شهرستان برای ارتقای نظم و امنیت را دارای اثرات محسوسی ذکر کرد.

وی با قدردانی از تلاش های فرماندهی انتظامی و پرسنل تحت امر خاطر نشان کرد: مردم همواره بهترین دیدگاه و قضاوت را نسبت به عملکرد مسئولان و دستگاه ها دارند و به کمبودها نیز واقف هستند و از آنجا که همه ما برای رضایت حق تعالی و شهروندان عزیز شهرستان و در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کنیم باید کسب رضایت شهروندان را یک الویت برای خود بدانیم.

سرهنگ بهزاد عبدیان فرمانده انتظامی شهرستان پردیس نیز در این دیدار از حمایت های فرمانداری و همکاری دیگر ادارت و دستگاه ها برای اجرای برنامه های نیروی انتظامی در شهرستان قدرانی کرد.

در پایان این دیدار رئیس شورای تامین شهرستان پردیس با اهدا لوح تقدیر از زحمات فرمانده انتظامی و پرسنل تحت امر فرماندهی قدردانی کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا