دیدار صمیمی شهردار پردیس با مدیرکل امور مالیاتی شرق استان تهران/ رشد جهشی شهرداری پردیس در کسب درآمد مالیات بر ارزش افزوده

شهردار پردیس ظهر دیروز جداگانه میهمان مدیران و کارکنان اداره کل امور مالیاتی شرق استان تهران و شهر پردیس بود.

به گزارش صبح پردیس به نقل از شهرداری پردیس، در جریان این دیدارها، شهردار پردیس با حبیب الله سعیدی مدیرکل امور مالیاتی شرق استان تهران و بازیار رییس امور مالیاتی شهر پردیس پیرامون مسائل مشترک به بحث و گفتگو پرداختند.

 شهردار پردیس در نشست با مدير كل مالياتي ضمن قدرداني از تعامل سازنده فيمابين و تشكر ويژه از رياست امور مالياتي استان تهران از رشد جهشی شهرداری پردیس در کسب درآمد مالیات بر ارزش افزوده در سایه پیگیری های مستمر خبر داد.

مرتضی همتی اظهار کرد: سهم شهرداري از ارزش افزوده متناسب با جمعيت و منابع درآمدهاي صنعتي فعال در شهر پرديس نيست وقطعا بايد افزايش يابد، اين اصلي ترين خواسته ما از مديران محترم مالياتي است و حتماً پيگير تحقق آن هستيم چون معتقديم اين سهم، حق شهروندان پرديس است وبايد خرج خدمات مردم شود.

وی ادامه داد: پردیس را باید به واسطه احداث ۹۰ هزار واحد مسکن مهر و طرح اقدام ملی بزرگترین کارگاه عمرانی کشور دانست، از سویی دیگر نرخ رشد جمعیت بی نظیر این شهر از افق جمعیتی بیش از ۵۰۰ هزار خبر می دهد، بنابراین مدیریت شهری پردیس باید در همه بخش ها به ویژه حوزه های مالی همتی مضاعف و تلاشی دوچندان داشته باشد.

همتي اضافه کرد: شهرداری پردیس امروز در سایه تلاش جمعی همکارانم با شرایط نامطلوب اوایل سال ۹۹ فاصله قابل توجهی گرفته که از مصادیق آن می توان تحقق بودجه سال گذشته به میزان بیش از رقم پیش بینی شده اشاره کرد.

حبیب الله سعیدی مدیرکل امور مالیاتی شرق استان تهران نیز در جریان این دیدار اظهار داشت: حضور موفق مدیران دارایی در دیگر حوزه های مدیریتی سبب افتخار خانواده امور مالیاتی است.

وی ادامه داد: از نمونه های بارز این مدعی، توفیقات جناب آقای مرتضی همتی در عرصه مدیریت شهری در دماوند و پردیس است و همه ما به داشتن چنین مدیران موفقی به خود می بالیم و قطعاً درپي تعامل دوسويه با شهرداري پرديس خواهيم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا