دیدار صمیمی شهردار پردیس با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان به مناسبت هفته قوه قضائیه

شهردار پردیس ظهر امروز به مناسبت هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دستگاه قضا به ویژه آیت الله شهید بهشتی و یاران با وفای ایشان به دیدار رئیس دادگستری و دادستان شهرستان رفت.

به گزارش صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شهرداری پردیس، مرتضی همتی در جریان این دیدار اظهار داشت: نگاه مدیریت شهری پردیس به دستگاه قضایی شهرستان با حضور مدیرانی پاکدست، مجرب و قاطع در این مجموعه، بعنوان یک همراه و پشتوانه قوی برای توسعه خدمات شهری است.

وی ادامه داد: خوشبختانه امروز یکی از اهداف مهم مدیریت شهری پردیس حرکت بر مدار قانون است و همه کارکنان شهرداری پردیس مبازره با فساد و تقابل با قانون شکنی ها را سرلوحه کار خود قرار می دهند.

فریبرز عبدالملکی رئیس دادگستری شهرستان پردیس نیز ضمن قدردانی از تلاش های شهرداری پردیس در اجرای امور شهری توام با رعایت چارچوب های قانونی اظهار داشت: شهرداری پردیس در همه حوزه ها به ویژه آگاهی بخشی و پیشگیری همواره کمک حال دستگاه قضا شهرستان است.

در پایان این بازدید مرتضی همتی شهردار پردیس با همراهی فریبرز عبدالملکی رئیس دادگستری و علیرضا آقاجری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان با تقدیم شاخه گل از زحمتکشان دستگاه قضایی تجلیل کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا