به مناسبت هفته تربیت بدنی صورت گرفت؛

دیدار صمیمانه شهردار بومهن با رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس

ظهر امروز شهردار بومهن به همراه جمعی از مدیران شهرداری با حضور در اداره ورزش و جوانان با کاظم شادمهر رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بومهن، رضازاده در این دیدار، هفته تربیت بدنی و ورزش را به کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس تبریک گفت و برای جامعه ورزش شهرستان آرزوی سربلندی و موفقیت کرد.

وی ورزش را یکی از ارکان اصلی رشد و تعالی روح و جسم دانست و اظهار کرد: هفته تربیت‌ بدنی و ورزش فرصت مغتنمی برای آشنایی بیشتر آحاد جامعه با موضوع مهم ورزش و زمینه مناسبی برای تبیین و ترویج اهمیت و آثار ورزش در ابعاد فردی و اجتماعی است.

رضازاده در این دیدار با تاکید بر اینکه امر به ورزش امر به معروف است، بیان داشت: وظیفه ما به عنوان متولی مدیریت شهری این است که نشاط و شادابی را به مردم هدیه نماییم .

شهردار بومهن با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند: ورزش همگانی زیر بنای ورزش قهرمانی است،یادآورشد: توسعه ورزش همگانی جزء وظایف مدیریت شهری است که در نشاط شهروندی و سلامت جامعه نقش بسیار مهمی دارد.

رضازاده بیان داشت: جهت رفع مشکلات و دغدغه های هئیت های ورزشی و ورزشکاران شهر بومهن در حد توان و وظایف شهرداری تمام تلاش خود را بکار گرفته، همکاری و مساعدت های لازم با اداره ورزش و جوانان را همچون گذشته خواهیم داشت.

در این دیدار صمیمی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس ضمن تقدیر از اقدامات و فعالیت های شهرداری بومهن به ویژه در خصوص حمایت از برنامه های حوزه ورزش و جوانان، بر تداوم همکاری جهت رشد ورزش همگانی و قهرمانی و تعامل در اجرای برنامه های حوزه ورزش و جوانان در شهر بومهن تأکید کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا