دیدار شهردار پردیس با مسئولان انتظامی شهر و شهرستان/ شهرداری پردیس پلیس را جدا از خود نمی‌داند

آمار فوتی ناشی از سوانح رانندگی پس از اجرای طرح ساماندهی رفیوژ میانی جاده قدیم تهران _ شمال توسط شهرداری پردیس به رقم صفر رسید.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، مرتضی همتی شهردار پردیس به همراه دیگر مدیران این شهرداری به مناسبت هفته ناجا و در فضایی صمیمی میهمان روسای کلانتری های فازهای یک، 11، هشت شهر پردیس و همچنین فرمانده پلیس راه تهران – آبعلی بودند.

مرتضی همتی در جریان این دیدار اظهار داشت: مجموعه مدیریت شهری پردیس طی همه سال قدردان زحمات سبزپوشان و سبزدلان ناجا بوده و هستند اما هفته نیروی انتظامی فرصتی است تا با حضور در کنار این عزیزان، تلاش های یکساله آنها ارج نهاده و این هفته را گرامی بداریم.

وی ادامه داد: خانواده بزرگ شهرداری پردیس پلیس را جدای از خود نمی داند چراکه هر دو مجموعه در راستای خدمات رسانی به شهروندان تلاشی شبانه روزی دارند.

همچنین سرهنگ نیک روش فرمانده محترم پلیس راه تهران – آبعلی با تقدیر از مجموعه شهرداری پردیس اظهار داشت: خوشبختانه پس از اجرای طرح ساماندهی رفیوژ میانی جاده قدیم تهران _ شمال در محدوده فاز هفت توسط شهرداری پردیس که طی دهه مبارک فجر سال ۹۹ افتتاح و به بهره برداری رسید، آمار فوتی ناشی از سوانح رانندگی در این مسیر به رقم صفر رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا