به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه انجام شد؛

دیدار شهردار و مدیریت شهری بومهن با رئیس دادگستری شهرستان پردیس

به مناسبت هفتم تیرماه، سالروز شهادت آیت‌ الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران صدیق امام خمینی(ره) و گرامیداشت هفته قوه قضائیه، شهردار بومهن به همراه جمعی از مدیران شهرداری با رئیس دادگستری شهرستان دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بومهن، در این دیدار رضازاده شهردار بومهن ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر هفتم تیرماه، از تلاش‌ها و خدمات ارزنده مجموعه قضایی شهرستان در جهت برقراری آرامش و امنیت اجتماعی تقدیر و تشکر کرد.

شهردار بومهن در ادامه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد چند ماهه اخیر مجموعه شهرداری بومهن، ایجاد تعامل مطلوب دستگاه قضا با مجموعه مدیریت شهری را در جهت رشد و توسعه شهر لازم دانست.

وی با اشاره به برخی از اولویت های دوره جدید مدیریت شهری گفت: توجه جدی به مباحث فرهنگی،توسعه و عمران شهری، حرکت به سمت اقتصاد و درآمد پایدار شهری و حرکت قانون ‌مدار از جمله مواردی است که در دستور کار مجموعه مدیریت شهری قرار دارد.

گفتنی است در این دیدار رئیس دادگستری نیز در سخنانی ضمن خیرمقدم به شهردار و هیئت همراه به خاطر حضور در دادگستری این شهرستان، از تلاشهای صورت گرفته مدیریت جدید شهری در راستای تحقق حقوق شهروندی و همچمنین جلب رضایت مردم تشکر و تاکید کرد: هدف از کار و تلاش همه باید رضایت خداوند متعال و مردم باشد و در این راستا دادگستری شهرستان آماده هرگونه همکاری های دوجانبه میباشد.

در پایان این دیدار، لوح تقدیری به رسم یادبود از طرف شهردار و و مجموعه مدیریت شهری به رئیس دادگستری شهرستان تقدیم شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا