دیدار شهردار و مدیران شهری با دادستان جدید شهرستان پردیس

شهردار و مدیران شهرداری بومهن با حضور در دادگستری شهرستان با دادستان جدید دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بومهن، در این دیدار که در پی انتصاب محمد شیخ آرانی به سمت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس صورت گرفت، شهردار و مدیران شهرداری با تبریک انتصاب وی به این سمت برای هرگونه همکاری و تعامل سازنده با دستگاه قضایی شهرستان در راستای برقراری نظم و انضباط اجتماعی اعلام آمادگی کردند.

شهردار بومهن گفت: مجموعه مدیریت شهری نیازمند تعامل نزدیک و تنگاتنگ با دستگاه قضایی برای پاسداری از حقوق عامه مردم است و با شناختی که از شما داریم یقینا این امر با جدیت و قدرت بیشتری محقق خواهد شد.

مجتبی رضازاده در این دیدار اقدامات و برنامه های شهرداری در حوزه های عمرانی و خدماتی را تشریح و پیرامون مشکلات موجود نیز تبادل نظر صورت گرفت و راهکارهایی ارائه شد.مقرر شد طی نشست های بعدی اولویت بندی مسائل و مشکلات شهری با توجه به ظرفیت و پتانسیل های ویژه شهرستان مورد بررسی قرار گیرد.

شیخ آرانی دادستان پردیس نیز با قدردانی از زحمات و تلاش های مدیریت شهری بومهن در راستای عمران و آبادانی شهر گفت: در راستای اجرای قانون وحمایت و همراهی مدیریت شهری از هیچگونه کمکی دریغ نخواهم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا