به مناسبت هفته قوه قضائیه صورت گرفت:

دیدار شهردار و رئیس شورای شهربومهن با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان پردیس

شهردار و رئیس شورای شهر بومهن به مناسبت هفته قوه قضاییه ،ضمن حضور در دادگستری شهرستان با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان پردیس دیدار کردند.

به گزارش صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شهرداری،حسین موسوی در این دیدار ضمن تبریک گرامیداشت هفته قوه قضائیه به ریاست دادگستری،دادستان و مجموعه همکاران قضایی این شهرستان، از تلاشها و زحمات آنها در راستای اجرای عدالت، امنیت و احقاق حقوق مردم تقدیر نمود.

شهردار بومهن اظهار داشت:خدمات رئیس دادگستری، دادستان و مجموعه قضات و همکاران گرانقدر دادگستری در ایجاد امنیت پایدار شهرستان ستودنی و قابل تقدیر است.

شهرام زائدی رییس شورای اسلامی شهر بومهن نیز، ضمن تبریک این هفته، از تلاشها و خدمات دادگستری شهرستان پردیس در حوزه های مختلف تقدیر و تشکر نموده و خواستار تعامل و همکاری بیش از پیش نهادهای قضایی با شورای اسلامی شهر شد.

در این دیدار رئیس دادگستری و دادستان شهرستان پردیس نیز در سخنانی ضمن قدردانی از حضور شهردار و رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بومهن در دادگستری این شهر، فضای ایجاد شده در شهر را نشانه وفاق و همدلی اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری بومهن با کلیه مسئولین دانسته و تاکید کردند که هدف از کار و تلاش، همه باید رضایت خداوند متعال و مردم باشد .

گفتنی است در پایان این دیدار با اهدای گل و لوح سپاس از رییس دادگستری، دادستان، قضات و کارکنان دادگستری شهرستان پردیس تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا