دیدار شهردار بومهن با خانواده شهید مدافع حرم از شهدای لشگر فاطمیون

شهردار بومهن با حضور در منزل شهید محمد محمدی از شهدای لشگر فاطمیون مدافع حرم، از خانواده معظم این شهید معزز، تکریم وتقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بومهن، مجتبی رضازاده شهردار منطقه به همراه حجت الاسلام واسعی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و جمعی از کارکنان شهرداری ضمن دیدار با خانواده این شهید معظم، عشق مدافعان حرم به اسلام، اهل بیت(ع)، انقلاب و شهادت طلبی را ستودنی خواند و اظهار داشت: امید است با الگوگیری و ادامه راه این عزیزان، توفیق خدمت رسانی هرچه بهتر و بیشتر به شهروندان شهید پرور این منطقه حاصل شود.

شهردار بومهن بیان کرد: افتخار ما این است که رهرو راه شهدا، آرمان‌ها و ارزش‌های اصیل مکتب سید الشهدا (ع) هستیم چراکه اگر شهداء نبودند عزت و افتخاری هم وجود نداشت.

وی دیدار و تکریم خانواده معظم شهدا را وظیفه ای دانست که در راستای حفظ ارزش های اسلامی می بایست سرلوحه کار مدیران شهری قرار گیرد.

رضازاده خانواده‌های معظم شهدا را اسوه‌های صبر و استقامت معرفی کرد و گفت: رسیدگی به مشکلات آنها یکی از مهمترین وظایفی است که بر عهده ماست.

در این دیدار همسر شهید محمدی، مسایل و مشکلات خود را مطرح کردند و شهردار بومهن بیان داشت: مسئولین و مدیران شهری بومهن،تمام همت و تلاش خود را در راستای حل مشکلات خانواده‌های شهدا به کار بسته و خواهند بست تا ما نیز دین خود را به این بزرگواران ادا کنیم.

براساس این گزارش شهید محمد محمدی ۱۶اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ در راه دفاع از حرم مطهر اهل بیت (ع) در حلب سوریه به دست عناصر تکفیری وهابی به درجه رفیع شهادت نایل شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا