دیدار سرپرست شهرداری بومهن با رییس پلیس فتا شهرستان پردیس/ ضرورت تعامل میان مجموعه مدیریت شهری و پلیس فتا

صبح امروز رئیس پلیس فتا شهرستان پردیس با حضور در دفتر سرپرست شهرداری بومهن، با وی دیدار و گفتگو کرد.‌

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شهرداری بومهن، در این دیدار الماسی ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته در مجموعه پلیس فتا، اظهار داشت: امروزه با پیشرفت فناوری های ارتباطی خصوصاً در حوزه فضای مجازی نقش موثر و سازنده پلیس فتا در تأمین امنیت و کنترل این فضا بیش از پیش مشهود است .

وی با اشاره به اهمیت و لزوم مشارکت همگانی و تعامل ویژه، سازنده و دوسویه مسئولان و شهروندان با پلیس در راستای برقراری آرامش و امنیت عمومی افزود: با توجه به نقش مهم شهرداری در مسائل فرهنگی، اجتماعی، انتظامی و امنیتی شهر، امروزه تعامل میان مجموعه مدیریت شهری و پلیس فتا بیش از پیش احساس می‌شود.

سرپرست شهرداری بومهن با اشاره به عملکرد حوزه روابط عمومی شهرداری در مجموعه مدیریت شهری بیان کرد: بروزرسانی پرتال سازمانی، سامانه های الکترونیکی،فعالیت در فضای مجازی و ارتباط با شهروندان با هدف انعکاس فعالیت ها و اطلاع رسانی، از جمله اقداماتی است که طی چند ماه گذشته به نحو مطلوب انجام شده است.

وی با قدردانی از زحمات شبانه روزی فرماندهی و پرسنل جان برکف نیروی انتظامی شهرستان پردیس در تامین امنیت و آرامش شهروندان، از نیروی انتظامی به عنوان یار و یاور مدیریت شهری تقدیر و تشکر کرد و بر ضرورت تعامل و همکاری هرچه بیشتر فی مابین تاکید کرد.

در ادامه این دیدار رییس پلیس فتای شهرستان نیز ضمن استقبال از همکاری و تعامل دو سویه شهرداری و پلیس فتا گفت: با تلاش و پیشرفتهای شهرداری در حوزه امنیت انتشار اخبار و اطلاعات، امیدواریم در فضای آرام، علاوه بر ایجاد شفافیت، پاسخ مطالبات مردمی در اسرع وقت ارائه گردد که موجبات رضایت مردمی را به دنبال داشته باشد.

وی با بیان اینکه امروزه شاهد هستیم که رویکرد مدیریت ارتباطات شهرداری یک رویکرد جامع و مردم‌محور می‌باشد، افزود: کارهایی که انجام می‌شود برای مردم است و شهرداری در کنار مردم قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا