دیدار خادمین آستان قدس رضوی با شهردار بومهن

خادمین آستان قدس رضوی با عبدا… میرزایی شهردار بومهن دیدار کردند.

به گزارش صبح پردیس به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری بومهن ، صبح امروز سه شنبه 19 دیماه خادمین دفترآستان قدس رضوی در شهرستان پردیس با حضور در شهرداری بومهن با میرزایی شهردار این شهر دیدار کردند.

️در ابتدای این دیدار شهردار بومهن ضمن خوش آمدگویی به حضار اظهار داشت : یکی از بزرگترین و مهمترین افتخارات برای ایرانیان وجود مرقد مطهر آقا علی بن موسی الرضا (ع) است.

️وی افزود: خدمت به آستان قدس مایه مباهات و افتخار است وجود امام رضا (ع) در ایران باعث برکات و نعمات فراوانی است که زمینه اتحاد و وحدت بین شیعیان را رقم زده است.

️شهردار بومهن ادامه داد: باید تمسک به ولایت و امامت اهلبیت داشته باشیم و در هر لحظه زندگی خود را خادم اهلبیت بدانیم و همواره منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

️میرزایی در پایان سخنان خود ضمن اعلام آمادگی مجموعه مدیریت شهری در اجرای برنامه های معنوی و فرهنگی با مشارکت دفتر آستان قدس رضوی ، فعالیت های معنوی که منجر به پیشبرد اهداف روشن دین مبین اسلام شود را بسیار تاثیر گذار عنوان کرد و نهادینه کردن آن در فرهنگ اسلامی را ضروری دانست .

️در ادامه درفکی مسئول دفتر آستان قدس رضوی در شهرستان پردیس ضمن تبریک به شهردار بومهن ، برای ایشان و مجموعه شهرداری بومهن آرزوی موفقیت و توفیق در خدمت نمود و گفت : خدمت رسانی به مردم‌ در حقیقت نوعی سنگر مبارزه با دشمنان است کسی می‌تواند ادعای ولایت مداری کند و که بیشترین خدمت را به مردم بعنوان صاحبان اصلی انقلاب داشته باشد.

️در پایان این مراسم لوح مخصوص و بچ پرچم مقدس حرم امام رضا (ع) توسطه خادمین آستان مبارک آن حضرت به شهردار بومهن اهدا شد.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا