مناسبت دهه مبارک فجر؛

دیدار با خانواده های شهدای انقلاب اسلامی سال ۵۷ بومهن

در ششمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، شهردار بومهن به همراه جمعی از کارکنان شهرداری با  حضور در منزل خانواده های ۳ شهید دوران انقلاب، با آنان  دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شهرداری بومهن، طی این دیدارها، میرزایی شهردار این شهر، با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی به خانواده هاهی معظم شهدا گفت: شهدای انقلاب، بنیانگذار ایثار و مقاومت و مجاهدت در دورانی بودند که به علت شرایط حاکم، خفقان بر جامعه حاکم بود و اجازه ابراز عقاید و حق طلبی به ملت داده نمی شد.

وی افزود: شهدای انقلاب مبارزانی شجاع و با ایمان بودند که خطر دستگیری و شکنجه ساواک را به جان می خریدند تا ملت را از شر ظلم و ستم عوامل استکبار نجات داده و بساط ظلم را برچیده و سایه حکومت اسلامی را در ایران بگسترانند.
میرزایی تصریح کرد: شهدای انقلاب دین بزرگی بر گردن ملت و حکومت دارند زیرا نقش اساسی در بنیان نهادن حکومت اسلامی در کشور داشتند و برقراری دولت اسلامی بر پایه جمهوری و ملت مداری، بی تلاش و مبارزه این عزیزان میسر نمی شد.

شهردار بومهن ادامه داد: خانواده شهدا با تقدیم بزرگترین سرمایه خود یعنی پدران و فرزندانشان باعث شدند ایران اسلامی قوی‌تر و پویا تر شود و نهال انقلاب تبدیل به درختی شود که امروزه همه ما به آن افتخار می‌کنیم و خدمت به خانواده‌های معظم شهدا که در راه خدا از جان خویش خالصانه گذشتند کاری ارزشمند و پرفضیلت است.
گفتنی است شهیدان محمد پرورده و محمد پازکیان در ۲۱ بهمن و شهید عیدمحمد آزادواری در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به دست عوامل رژیم طاغوتی پهلوی به شهادت رسیدند.

در پایان این دیدار با اهدءا هدایایی از خانواده های این شهدا تقدیر شد.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا