دو مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس آزادراه پردیس ضربه مغزی شدند

مسئول اورژانس شهرستان پردیس با بیان اینکه اتوبوس واژگون شده با ۵۱ مسافر به سوی تهران در حرکت بود گفت: ۱۴ نفر مصدومیت وخیم داشتند که دو نفر مشکوک به ضربه مغزی هستند.
به گزارش صبح پردیس؛ نادر شایان در خصوص حادثه واژگونی اتوبوس بین‌شهری تهران پردیس، اظهار داشت: این حادثه در خروجی آزادراه تهران پردیس به سمت تهران رخ داد و طی آن این خودروی مسافربری با ۵۱ مسافر واژگون شده و به کوه برخورد می کند.

وی گفت: از این تعداد مسافر ۲۸ نفر از آنها با مصدومیت‌های متفاوت روبرو شده بودند.

شایان افزود: از ۲۸ حادثه ‌دیده ۱۴ نفر از این مجروحین نیاز به بستری در بیمارستان ها داشتند که با استفاده از ۱۰ دستگاه خودرو اورژانس، اتوبوس آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.

مسؤول پایگاه اورژانس شهرستان پردیس ادامه داد: تعداد ۱۴ بیمار دیگر نیز به درمان سرپایی نیاز داشتند که هفت نفر با اتوبوس آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی اضافه کرد: دو نفر از بیمارانی که وخامت حال بیشتری داشتند و با توجه به مشکوک به ضربه مغزی بودن آنها، و نیاز به زودتر به بیمارستان برسند به همین دلیل با درخواست بالگرد به بیمارستان امام خمینی(ره) منتقل شدند.

شایان در خصوص اینکه بیشترین مجروحیت از چه ناحیه‌هایی بوده، اظهار کرد: جراحت از ناحیه کتف، سینه و دست بیشترین موارد آسیب بوده است و همگی مجروحان با حضور دستگاه‌های امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا